Gå til innhold

Hvilken chip til PS2?


-Pondus-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil anbefale matrix infinity, den har ingen fiksy, triksy greier du trenger å holde inne for å få ting til å fungere. Den er også en av de bedre chipene å installere. Modnet og digistore selger disse for rundt 600 sist jeg sjekket.

Messiah 2 PRO eller DSM3 V2.0 har heller ingen knapper som må holdes inne etc... :thumbup:

Lenke til kommentar
Vil anbefale matrix infinity, den har ingen fiksy, triksy greier du trenger å holde inne for å få ting til å fungere. Den er også en av de bedre chipene å installere. Modnet og digistore selger disse for rundt 600 sist jeg sjekket.

Messiah 2 PRO eller DSM3 V2.0 har heller ingen knapper som må holdes inne etc... :thumbup:

Iflg. gutta hos Digistore.no, så MÅ du, hvis du bruker DSM3; holde inne knapper på håndkontrollen ved avspilling av noe annet enn originale PS2-spill.

 

Matrix Infinity er "the way to go". Men hvem monterer disse rimeligst mon tro?? :hmm:

Endret av nilberg
Lenke til kommentar
Hvis du skal bruke dms3 må du holde inne en eller annen tast både for å spille psx spill og dvd filmer, det slipper du på matrix infinity.

Ok,monterte en Messiah 2PRO,funker utmerket! :thumbup:

Hvor fikk du den montert? Eller gjorde du det selv?

Hvor mye kostet det? Hva kan du gjøre med denne chip'en som du ikke kunne gjøre før? :dribble:

Lenke til kommentar
Hvis du skal bruke dms3 må du holde inne en eller annen tast både for å spille psx spill og dvd filmer, det slipper du på matrix infinity.

Ok,monterte en Messiah 2PRO,funker utmerket! :thumbup:

Hvor fikk du den montert? Eller gjorde du det selv?

Hvor mye kostet det? Hva kan du gjøre med denne chip'en som du ikke kunne gjøre før? :dribble:

Jeg monterte den selv,jeg kan spille av MP3\DivX,backup spill etc. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...