-Pondus- Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har valget mellom disse chippene,hvem burde jeg ta? Messiah 2 PRO eller DSM3 V2.0? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Ingen som har noen formeninger eller? Lenke til kommentar
langmann Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vil anbefale matrix infinity, den har ingen fiksy, triksy greier du trenger å holde inne for å få ting til å fungere. Den er også en av de bedre chipene å installere. Modnet og digistore selger disse for rundt 600 sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Vil anbefale matrix infinity, den har ingen fiksy, triksy greier du trenger å holde inne for å få ting til å fungere. Den er også en av de bedre chipene å installere. Modnet og digistore selger disse for rundt 600 sist jeg sjekket. Messiah 2 PRO eller DSM3 V2.0 har heller ingen knapper som må holdes inne etc... Lenke til kommentar
langmann Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvis du skal bruke dms3 må du holde inne en eller annen tast både for å spille psx spill og dvd filmer, det slipper du på matrix infinity. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Hvis du skal bruke dms3 må du holde inne en eller annen tast både for å spille psx spill og dvd filmer, det slipper du på matrix infinity. Ok,monterte en Messiah 2PRO,funker utmerket! Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Vil anbefale matrix infinity, den har ingen fiksy, triksy greier du trenger å holde inne for å få ting til å fungere. Den er også en av de bedre chipene å installere. Modnet og digistore selger disse for rundt 600 sist jeg sjekket. Messiah 2 PRO eller DSM3 V2.0 har heller ingen knapper som må holdes inne etc... Iflg. gutta hos Digistore.no, så MÅ du, hvis du bruker DSM3; holde inne knapper på håndkontrollen ved avspilling av noe annet enn originale PS2-spill. Matrix Infinity er "the way to go". Men hvem monterer disse rimeligst mon tro?? Endret 18. august 2004 av nilberg Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvis du skal bruke dms3 må du holde inne en eller annen tast både for å spille psx spill og dvd filmer, det slipper du på matrix infinity. Ok,monterte en Messiah 2PRO,funker utmerket! Hvor fikk du den montert? Eller gjorde du det selv? Hvor mye kostet det? Hva kan du gjøre med denne chip'en som du ikke kunne gjøre før? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Hvis du skal bruke dms3 må du holde inne en eller annen tast både for å spille psx spill og dvd filmer, det slipper du på matrix infinity. Ok,monterte en Messiah 2PRO,funker utmerket! Hvor fikk du den montert? Eller gjorde du det selv? Hvor mye kostet det? Hva kan du gjøre med denne chip'en som du ikke kunne gjøre før? Jeg monterte den selv,jeg kan spille av MP3\DivX,backup spill etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå