zhitler Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har en Shuttle SN85G4,og vurderer å sette inn et Radeon X800Xt kort.. Det skulle vel igrunn gå uten problemer? Men lurer igrunn på hvilket kort jeg skal gå for Powercolor,sapphire etc.. Er vel forskjellig kjøleløsning på noen av disse!? Noen som har erfaringer på dette? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
hypers Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 go for sapphire my friend Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Hallo igjen.. Noen spesiell grunn til at du valgte sapphire kortet? Satt og vurderte Asus sitt jeg,men usikker..ikke sikkert det er så stor forskjell på korta,men kjekt å ha et som har en god kjøling, pga varmen i denne boksen.. Lenke til kommentar
hypers Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 i følge ein test som blei token så skulle visst sapphire kortet ver kraftigare Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 i følge ein test som blei token så skulle visst sapphire kortet ver kraftigare Den vil jeg gjerne ha link til! Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 jeg oxo... Holder fortsatt en knapp på Asus siden Hercules ramla av lasset.. Lenke til kommentar
hypers Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 eg husker ikkje heilt kor eg fant den testen, men visst eg finner den igjen så skal derre få linken te den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå