Gå til innhold

Ny vannkjøling på plass, bilder.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du foresten gjort "eheim modden" ?

skal du ha kjøling på grafikk kort og NB?

Eheim modden har ikke blitt gjort, bråker ingenting med vibrasjonsdempende fester.

Gpu og chipset blokk kommer sikkert senere. Tror jeg drøyer det til neste hovedkort og skjermkort oppgradering.

Lenke til kommentar
Har du foresten gjort "eheim modden" ?

skal du ha kjøling på grafikk kort og NB?

Igår begynte pumpa å bråke. Så ikveld når jeg kjeda meg (får ikke sove, pga første skoledag på elektro gk i morgen), gjorde jeg eheim modden. Det var lettere en jeg hadde trodd og nå er pumpa like rolig som når jeg kjøpte den. :w00t:

Egentlig ganske dårlig at det tar så kort tid før den begynner å bråke. :nei:

Lenke til kommentar

Er ikke bare noen få av oss som liker å ha det ryddig inni dataen.,. rommet kan så være bare det er ryddig i maskinen. ;)

Dragon Chieftec er lagt opp for å ha det ryddig, _elsker_ det ;) satser på å legge ut noen bilder neste uke elns, har ikke fått meg kamera enda :/

Men kjekk vannkjøling, til tross for rotet :p

Mye slange brukte du totalt egentlig?? så ut som det var noen meter totalt :p

(Edit: det hadde sett mye mer ryddig ut om du kjørte: Tank, Pumpe, Raddis, Cpu, ~)

du hadde en del slange da :p

Endret av Niclas
Lenke til kommentar
Er ikke bare noen få av oss som liker å ha det ryddig inni dataen.,. rommet kan så være bare det er ryddig i maskinen. ;)

Dragon Chieftec er lagt opp for å ha det ryddig, _elsker_ det ;) satser på å legge ut noen bilder neste uke elns, har ikke fått meg kamera enda :/

Men kjekk vannkjøling, til tross for rotet :p

Mye slange brukte du totalt egentlig?? så ut som det var noen meter totalt :p

(Edit: det hadde sett mye mer ryddig ut om du kjørte: Tank, Pumpe, Raddis, Cpu, ~)

du hadde en del slange da :p

hehe, jeg kjører tank pumpe raddis cpu. Men det er 2 meter kuriama slange :p. Dette fordi når jeg satte det i, hadde jeg noe i toppen og noe i bunn. Nå har jeg flytta alt ned i bunnen, og kan ikke kappe slanger før jeg får tak i mer strips eller slangeklemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...