dandel58 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Er det noe vits å oppdatere biosen på Geforce 6800 Ultra kortet til POV? Eller bare beholde den gamle? Hva bør jeg gjøre? Eventuelt hvis jeg skal gjøre det hvordan gjør jeg det.. Fattern har alltid bytta bios på hovedkortet men jeg har aldir gjort det på skjerkortet.. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Tja.. ikke flash hvis du har ingen problemer.. BIOS 5.40.02.10.14 har dynamisk core 400/425MHz clock som er meget mer tiltrekkene en statisk clock etter min mening. Første batch av PoV kortene har denne BIOSen. Tror senere BIOS setter bare fast 425Mhz core ikke noe annet. Simon Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvor finner jeg oppdaterte bios til POV kort? Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Har null peil på Bios til POV kort.. er det noe vits? Vil jeg merke noen forksjell fra vanlig i doom 3 eller andre råtass spill? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har null peil på Bios til POV kort.. er det noe vits? Vil jeg merke noen forksjell fra vanlig i doom 3 eller andre råtass spill? Nei Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du kan jo lese changeloggen. Se om det er noe å tjene! Jeg vil si at det er vits i å oppdatere, om det har noe hensikt. Er jo bare å flashe tilbake om det ikke går første gang =) (les hvordan. Må nemlig gjøres i blinde ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå