Gå til innhold

Masse, masse skjermtrøbbel!

Løve

Anbefalte innlegg

Hei

Skjermen min er... mindre fungerende nå!

Den kjører på 60 Hz, men påsår at den kjører på 85 Hz, og jeg får ikke fiksa det ved å stille på det!

Den funka tidligere i dag, men så installerte jeg Style Xp, men slettet det igjen fordi jeg trodde det var det som fikk skjermen min til å fuske når jeg bytta bruker(Det var etter at jeg bytta bruker at det startet å fuske). Først så stillte skjermen seg om, så jeg måtte rekonfigurere den. Så fiksa jeg det og slo den av, men nå når jeg startet den var det bare kluss!

Skjermen er en 19" CRT, Plug and Play og GFX kortet er et Radeon 9800Pro med de siste Catalyst driverne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet noe?

Er skjermen ødelagt eller noe siden Windows ikke skjønner at den er en PnP skjerm? Den sier at den bare er en Standard skjerm...

Hvis du får bilde på skjermen uten driver, så er det plug and play. Er det noen spesielle problemer du har eller er det bare at skjermen ikke blir gjenkjent som plug and play i Windows?

Edit: Hva er navnet på skjermen din?

Endret av Vash
Lenke til kommentar
Har en CD med drivere, men skjermen skulle være Plug and Play. Den er en Di-Fusion 19"CRT CM1997FS.

Er vel ikke så farlig å legge inn driverne til skjermen om du har... tror faktisk det er en liten ytelsesøkning i det.

Men jeg er ikke sikker på hva problemet ditt er lenger... dersom skjermen kan plugges in og brukes uten driver så er det en Plug and play skjerm. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...