Thorsen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Dette ser bra ut, litt vrient å finne fram fåreløppig men det kommer nok, er iallefall mye mer oversiktilig enn komplett. Det som er så fint med psdata er at de tillbyr et hav av betalingsmuligheter Endret 13. august 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 *Grøsse* Liker ikke sånne menyer. EDIT: fikk en PM av en "Ollebom" som sa at man kunne endre tilbake til gammel menytype i brukerprofilen. Bra! Én ting jeg ikke liker er fargen til bannerene under "om PSdata", "Bedriftskunder" osv. Takk for tipset! Jeg likte heller ikke den nye meny-typen, ble litt "nervøs".... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Syntes sidene var fine jeg! Likte menyen, deilig å slippe å klikke så mye! Produktlink: Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kanskje dette endelig viser komplett hvor überstygge sidene deres er... Tror ikke det finnes en side i verden med flere understrekede ord, enn komplett.no... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 *Grøsse* Liker ikke sånne menyer. EDIT: fikk en PM av en "Ollebom" som sa at man kunne endre tilbake til gammel menytype i brukerprofilen. Bra! Én ting jeg ikke liker er fargen til bannerene under "om PSdata", "Bedriftskunder" osv. Takk for tipset! Jeg likte heller ikke den nye meny-typen, ble litt "nervøs".... Fullstendig enig.. Fatter ikke at noen synes den nye menyen er en forbedring.. Usaklige kommentarer om "butf**ed" kan jeg heller ikke skjønne... Det gamle designet funket utmerket til å titte på og kjøpe varer.. De (PS Data) burde heller bruke energien til å oppgradere løsningen for lagersalg.. Men det er tydelig at "mainstream" også velger webshop utifra design og ikke bare funksjon.. "I beg to differ":.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Synes også det ble meget bra........:-) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 funka dårlig med 800x600 oppløsning Sjekk pollen på hw.no's forside, så skjønner du med en gang hvorfor... Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Synes den tar litt for lang tid å laste.. ca 4 sekunder her. komplett tar ca 2 sekunder her.. Endret 22. august 2004 av blackbox Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Veit ikke om dette kun gjelder i Firefox, men menyen forsvinner ikke når jeg klikker på et valg. Den forsvinner først når jeg flytter musa. Det er litt irriterende..men selvfølgelig flisespikkeri. Siden sett under ett er helt ålreit Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 funka dårlig med 800x600 oppløsning Men det gjør jo alt. Hvem bruker 800x600 forresten, bortsett fra deg? Ta en titt på poll'en på venstre side på HW.no forsiden. Der finner du grunnen til at siden er utviklet for å vises i 1024x768 eller større. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Ja. Greit at det ser bra ut. Men den nye menyen til PSdata er helt på tur. En må klikke seg ut i 3-4 nivåer, samt at når du har valgt en kategori, kan du ikke sånn uten videre gå til nivået over og se på tilsvarende produkter. Dette var dårlig. Kategoriseringen deres er også helt på tur. Sjekk under "nettverk/sikkerhet" - nettverk switcher - så har de sortert etter antal porter, og ikke det som jeg ville synes være naturlig, nemlig på hastighet. Folk som skal kjøpe en 8-portet vil jo kanskje sammenligne med 5 og 12 porter for å se hva prisforskjellen er. Ikke lett her nei. For nå må man manøvrere seg gjennom alle 3 nivåene for å se kategorien ved siden av. Og hvorfor man ikke kan klikke på kun "nettverk switch" og se hele utvalget kan jeg ikke skjønne ?? Spørsmålet er, har de brukertestet denne nye webshoppen i det hele tatt? Funksjonaliteten er jo gått fra å være bra til elendig mhp navigering og brukervennlighet. K Endret 7. september 2004 av Krapfoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå