Gå til innhold

PS Data med ny webshop

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
*Grøsse*

Liker ikke sånne menyer.

EDIT: fikk en PM av en "Ollebom" som sa at man kunne endre tilbake til gammel menytype i brukerprofilen. Bra!

Én ting jeg ikke liker er fargen til bannerene under "om PSdata", "Bedriftskunder" osv.

Takk for tipset! :D

Jeg likte heller ikke den nye meny-typen, ble litt "nervøs".... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
*Grøsse*

Liker ikke sånne menyer.

EDIT: fikk en PM av en "Ollebom" som sa at man kunne endre tilbake til gammel menytype i brukerprofilen. Bra!

Én ting jeg ikke liker er fargen til bannerene under "om PSdata", "Bedriftskunder" osv.

Takk for tipset! :D

Jeg likte heller ikke den nye meny-typen, ble litt "nervøs".... :ermm:

Fullstendig enig..

Fatter ikke at noen synes den nye menyen er en forbedring..

Usaklige kommentarer om "butf**ed" kan jeg heller ikke skjønne...

Det gamle designet funket utmerket til å titte på og kjøpe varer..

De (PS Data) burde heller bruke energien til å oppgradere løsningen for lagersalg..

Men det er tydelig at "mainstream" også velger webshop utifra design og ikke bare funksjon..

"I beg to differ":..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja. Greit at det ser bra ut. Men den nye menyen til PSdata er helt på tur. En må klikke seg ut i 3-4 nivåer, samt at når du har valgt en kategori, kan du ikke sånn uten videre gå til nivået over og se på tilsvarende produkter. :thumbdown: Dette var dårlig.

Kategoriseringen deres er også helt på tur. Sjekk under "nettverk/sikkerhet" - nettverk switcher - så har de sortert etter antal porter, og ikke det som jeg ville synes være naturlig, nemlig på hastighet. Folk som skal kjøpe en 8-portet vil jo kanskje sammenligne med 5 og 12 porter for å se hva prisforskjellen er. Ikke lett her nei. For nå må man manøvrere seg gjennom alle 3 nivåene for å se kategorien ved siden av. Og hvorfor man ikke kan klikke på kun "nettverk switch" og se hele utvalget kan jeg ikke skjønne :hmm: ??

Spørsmålet er, har de brukertestet denne nye webshoppen i det hele tatt? Funksjonaliteten er jo gått fra å være bra til elendig mhp navigering og brukervennlighet.

HBAAAQqVcW_.gif

K :w00t:

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...