Janivars Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Heisann, jeg får lappen snart. Når jeg har den, kan jeg gå til en mercedes forretning og prøvekjøre en av bila demmes helt gratis (seff, sier jeg at jeg er interessert i å kjøpe den) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ja i teorien funker det, men mange lukter lunta og sier nei.. Vet om folk som kjeda seg en dag og gikk rundt til forskjellige forhandlere og kjørte bil gratis den dagen.. Jeg har også blitt kasta ut fra bilforretning i Stavanger da jeg og søskenbarnet prøvesatt en Audi S4 Stv.. "Fikk beskjed av far å gå og se på denne, men ikke fan om jeg sier vi skal kjøpe noe her", sa jeg og gikk.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ja i teorien funker det, men mange lukter lunta og sier nei.. Vet om folk som kjeda seg en dag og gikk rundt til forskjellige forhandlere og kjørte bil gratis den dagen.. Uten at det er noe galt i det, skal du kjøpe bil er det en fordel å teste flere MEN; det er en fordel å ha førerkort når man skal gjøre dette... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Som regel ser bilselgarane det litt på deg. Det er litt rutine i å lese personane som kjem inn også... Men er du god skuespelar så skal det meste vere mulig... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kler du deg sånn vil de nok tro du har penger til hvilketsomhelst bil. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Heisann, jeg får lappen snart. Når jeg har den, kan jeg gå til en mercedes forretning og prøvekjøre en av bila demmes helt gratis (seff, sier jeg at jeg er interessert i å kjøpe den) Det er ingenting juridisk som hindrer deg i det, men du kan regne med at bilbutikken stiller kritiske spørsmål om privatøkonomien din hvis du prøver å teste ut et dyrt glis. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Heisann, jeg får lappen snart. Når jeg har den, kan jeg gå til en mercedes forretning og prøvekjøre en av bila demmes helt gratis (seff, sier jeg at jeg er interessert i å kjøpe den) Det er ingenting juridisk som hindrer deg i det, men du kan regne med at bilbutikken stiller kritiske spørsmål om privatøkonomien din hvis du prøver å teste ut et dyrt glis. Pleier de ikke sjekke kredittverdighet røffelig før du får prøvekjøre? Spørs jo selvsagt om vi snakker om å kjøre rundt hjørnet og låne bilen en helg, men likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå