Ohny Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 bildene er tatt med digitalcam Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 *Snip* Hva med å lage en ny tråd? Noe lignende min S700i hvor jeg postet bilder av den, bilder jeg har tatt med den og negative/positive ting? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hva med å ikke lage ny tråd? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hva med å ikke lage ny tråd? Fordi denne tråden ikke har noe med din V3 og gjøre! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det hadde vært fint om du hadde laget en tråd for oversiktens skyld, kalt "Live-bilder av Motorola Razr V3. Men gjør som du vil . Nå er artikkelen oppdatert atter en gang. Enheten får visst 240 x 320 punkter, og 262 000 farger after all. Herlig! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Fordi denne tråden ikke har noe med din V3 og gjøre! Nei sorry, kanskje jeg skal heller finne SE K700 og legge bildene mine der, så klart det er som V3 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Den handler om V3 men ikke DIN V3 så hva er det store problemet med å lage en ny tråd i stedet for å lage rot med å dra opp en flere måneder gammel tråd? Til dne veldig saklige kommentaren du hadde istad så vet jeg at det ikke er jul lenger, men har ikke giddi å laget ny avatar enda.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 bare fordi jeg posta litt feil, så lager dere så mye styr ut av dette *rister neve* tenk på de andre om ikke bryr seg, tenk om de vil se bildene akkurat på denne tråden? skal dere nekte dem nå? "Nei det er er feil, den er gammel. dere kan ikke se den her, må ses på en annen . æh æh " var ikke mange av dere som fikk god julemat ser jeg Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 enig med Ohny! slutt å klag over sånne småting! Nesten alle her inne på amobil er noen fobanna kverrulanter Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 wuhu endelig en som forstår meg, som om dere ikke har gjort en feil før? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Han må jo få lov til å poste bildene av sin telefon inn her, siden tråden omhandler denne mobiltelefonen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 det er ikke normalt at folk gjennopptar 4-5 mnd gamle tråder, bare for å se vise telefonen sin. Tidligere har man da laget en egen post for denne. de av dere som vil kritisere denne uttalelsen kan spare seg tastetrykkene Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 var ikke mange av dere som fikk god julemat ser jeg Jeg har spist ribbe (4 ganger) , pinnekjøtt (3 ganger) med alt av tilbehør denne julen! Hva spiste du? Grandiosa? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 var ikke mange av dere som fikk god julemat ser jeg Jeg har spist ribbe (4 ganger) , pinnekjøtt (3 ganger) med alt av tilbehør denne julen! Hva spiste du? Grandiosa? Off Topic. Rapportert. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 var ikke mange av dere som fikk god julemat ser jeg Jeg har spist ribbe (4 ganger) , pinnekjøtt (3 ganger) med alt av tilbehør denne julen! Hva spiste du? Grandiosa? Off Topic. Rapportert. Var ikke jeg som startet Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 var ikke mange av dere som fikk god julemat ser jeg Jeg har spist ribbe (4 ganger) , pinnekjøtt (3 ganger) med alt av tilbehør denne julen! Hva spiste du? Grandiosa? Off Topic. Rapportert. Var ikke jeg som startet Rapporterte selvføgelig begge da... Men ontopic: Syns telefonen har et veldig bra design. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Telefonen har et bra design ja, men denne tråden er bare blitt krangler og surr så hvis han med bildene vil ha seriøse svar elns om bildene sine burde han fortsatt vurdere å lage en egen tråd.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Men ontopic:Syns telefonen har et veldig bra design. Enig! Nydelig mobil! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Omg...lag en ny thread. STenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg