kasol Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Holder på å sette sammen en pc med dette kh nå men har støtt på ett problem. Jeg har serial ATA wd raptor som jeg skal bruke som os disk. Men jeg får ikke installert drivere til serial ata hd . Har en cd rom med drivere men jeg vet ikke hvilke drivere jeg skal bruke. Det beste hadde vært å bypasse diskettstasjon og installert via cd rom, er det mulig ? Noen ? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har du innstallert OS? Det fulgte vel en CD med drivere og utilitys med hovedkortet? På CD`en skal det bare være EN driver til S-ATA.....mulig du forandre noe i BIOS også... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kom gjerne med tilbakemelding hvis du finner ut av det. Jeg har samme hovedkortet og får en Raptor i morgen. Lenke til kommentar
kasol Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 får ikke innstallert os da win innstallasjonen ikke finner disken. Har fått drivere på disk og lasta dem inn men fortsatt så finner ikke win xp disken Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg vet ikke om du fortsatt sliter med dette, men jeg har nettopp installert WinXP på en Raptor 74, måtte ikke installere noen drivere. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 får ikke innstallert os da win innstallasjonen ikke finner disken. Har fått drivere på disk og lasta dem inn men fortsatt så finner ikke win xp disken Sjekket i BIOS at systemet booter fra raptorn først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå