Nilsen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) hei. når skolen starter skal jeg lage et tre og plexi kabinett.. da skal jeg bruke ca 8 led. det jeg lurer på er om hvis jeg lager et slik kort, om det da vil funke, eller vil led's lyse dårligere da? eventuelt hvordan skal jeg gjøre det? paint job. 1 min.. edit: skal bruke 5v led Endret 11. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 der skal de lyse akkurat så sterkt som de skal lyse.. Vil funke fint det der Men hvorfor "led kontrollerkort" i topic? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Helt OK parallellkobling dette, siden du har spesifisert at du bruker 5V LED. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) men hvorfor "led kontrollerkort" i topic? veit ikke.. var det første som slo meg.. er topic dårlig? edit: skjønte det nå.. Endret 11. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) fant dette på hammar.no Eksperimentkort Produsent: Roth Elektronik Varenr.: expkort Enkeltsidig eksperimentkort med ''loddeøyer''. Hulldiameter 1 mm i raster 2,54 mm. Størrelse 100x160mm. vil det holde til det je ghar planer om? Endret 11. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 fant dette på hammar.no Eksperimentkort Produsent: Roth Elektronik Varenr.: expkort Enkeltsidig eksperimentkort med ''loddeøyer''. Hulldiameter 1 mm i raster 2,54 mm. Størrelse 100x160mm. vil det holde til det je ghar planer om? Kortene der er geniale! Laget min første Nokia Datakabel på et slikt kort ok, litt off-topic kanskje... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 fant dette på hammar.no Eksperimentkort Produsent: Roth Elektronik Varenr.: expkort Enkeltsidig eksperimentkort med ''loddeøyer''. Hulldiameter 1 mm i raster 2,54 mm. Størrelse 100x160mm. vil det holde til det je ghar planer om? Kortene der er geniale! Laget min første Nokia Datakabel på et slikt kort ok, litt off-topic kanskje... neida; Ot er gøy det... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) tingen er den at jeg trenger 6'er!!!! skal lage detta kabinettet og regner med å risse et eller anna inn i plexi. regner med å begynne på det kortet i dag.. hvis innrissninga blir velykka så mykner lærern helt.. han digger slikt!! Endret 12. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kortet er litt unødvendig kanskje Eg berre lodda fast ledninga på ledsa og hadde krympestrømpe\krympeslange over, so det ikkje skulle vere kontakt mellom dei. So stappa ej alle ledningane inn i eit sukkerbit. Men eit kort fungerer også bra. Ditte blir også eit nydelig kabinett! Kva med worklog? Oftipic! : Men korleis klarer du og legge ut sketchupfila slik. Also få den i .BMP ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Kortet er litt unødvendig kanskje Eg berre lodda fast ledninga på ledsa og hadde krympestrømpe\krympeslange over, so det ikkje skulle vere kontakt mellom dei. So stappa ej alle ledningane inn i eit sukkerbit. Men eit kort fungerer også bra. Ditte blir også eit nydelig kabinett! Kva med worklog? Oftipic! : Men korleis klarer du og legge ut sketchupfila slik. Also få den i .BMP ? grunne til at jeg vil lage kort er at det skal se pent ut, og smiske litt med lærern.. han er dum som et brød så det går nok bra.. worklogg kommer ja.. hvordan jeg lagde sketchup fila til bmp var lett. trykk på print scrn og lim inn i paint. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 driver å prøver meg fram med plexi nå.. men trur jeg venter på det kortet.. kan jo ikke bestille fra hammar før den 16. Lenke til kommentar
andm Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 driver å prøver meg fram med plexi nå..men trur jeg venter på det kortet.. kan jo ikke bestille fra hammar før den 16. Du får eksperimentkort på Clas Ohlson... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 driver å prøver meg fram med plexi nå..men trur jeg venter på det kortet.. kan jo ikke bestille fra hammar før den 16. Du får eksperimentkort på Clas Ohlson... oki.. vet, men de var utsolgt.. var der i dag.. får det greiene fra hammar om ca en uke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå