PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Skulle akkurat opprette en topic om web-radio. Men tittelfeltet må bestå av minst tre ord.. Noen ganger, som nå, sier "web-radio" i seg selv mer enn noe annet.. Kan jo heller ikke forklare hele saken i emne-feltet.. Hvorfor denne regelen? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Les og forstå (håper jeg) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=274793 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg ser ett visst poeng, men ikke stort mer heller Men da beklager jeg, at jeg ikke var smart nok til å bruke søkefunksjonen ihvertfall.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Heh, er jeg virkelig nødt til å begynne å ramse opp her også akkurat hvilke emner som kan bli dekket av ordet "web-radio"? Vil du sette opp en, ha råd om en bra en, koble deg til en eller...? Post i den andre tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg