cheeplix Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 I veldig mange RPG'er er det nesten selvsagt at magikere er pinglete typer med lave hitpoints og bruk av klær(unarmoured)/light armor. Jeg har spilt mange fighters i Morrowind og ville prøve å gå magiker veien, men hadde også lyst til å lage en utradisjonell type. Valge falt da på "Heavy Mage." Hvis dere har noe å si om denne characteren, åpenbare svakheter (stealth, hehe) eller tips o.l. setter jeg stor pris på dette. Cheezcake's Character Character Name: Cedrick Character Race: Nord Character Gender: Male Class Name: Heavy mage Class Specialization: Combat Favourite Attribute 1: Endurance Favourite Attribute 2: Strength Birthsign: The Lady Major Skills: - Block - Heavy Armour - Long Blade - Destruction - Acrobatics Minor Skills: - Athletics - Conjuration - Blunt Weapon - Restoration - Alchemy This profile composed by the Morrowind Character Profile Creator program by Matt-Tyler Development: http://www.rpgplanet.com/morrowind/ozmorrowind/ Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Den ser grei ut den, men personlig syntes jeg at Destruction er bortkastet, [i]ihvertfall[/i] når du har Long Blade som Major/Minor Skill. Conjuration kan jo være greit å ha, men jeg ville heller tatt Mysticism og Alteration. Jeg har også gitt opp å velge Athletics som Major/Minor skill, det har nesten ingen hensikt. Men det er bare min personlige smak, den character'en din ser helt fin ut den Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Ved nærmere ettertanke har du nok kanskje rett. iom at jeg valgte acrobatics til å komme med fort fram med. Minor Skills: - Blunt Weapon - Alteration - Conjuration - Mysticism - Alchemy Tro jeg går for dette... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Selv funderer jeg å gå for dette BraTTerN's Character Character Name: BraTTerN Character Race: Orc Character Gender: Male Class Name: Orcish Battle-Mage Class Specialization: Magic Favourite Attribute 1: Strength Favourite Attribute 2: Intelligence Birthsign: The Atronach Major Skills: - Heavy Armour - Axe - Conjuration - Restoration - Alchemy Minor Skills: - Block - Destruction - Alteration - Mysticism - Enchant Det blir jo en pussig kombinasjon av skills, men det burde da være mulig å få noe morro ut av dette? Ser for meg en frådende orc med en Daedric Battle Axe løpende AAAARGHHH (noe alla Hellscream i WC3) Edit: kanskje en ide å bytte Heavy armor med Medium? ettersom at Orchish armour er medium? Endret 14. august 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Ved nærmere ettertanke har du nok kanskje rett. iom at jeg valgte acrobatics til å komme med fort fram med. Minor Skills: - Blunt Weapon - Alteration - Conjuration - Mysticism - Alchemy Tro jeg går for dette... Fjernet du Restoraion? Restoration kan være bra og ha... Men hvis du har Alchemy i høy level (75+) og Masters eller Grandmasters Alchemy Set, så lager du nok über potions allikevel. Jeg laget Restore Health 40 pts. for 120 seconds, som vil si at jeg blir uovervinnelig, siden jeg får opp 40 health i sekundet i to minutter. Endret 14. august 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Men hvis du har Alchemy i høy level (75+) og Masters eller Grandmasters Alchemy Set, så lager du nok über potions allikevel. Jeg laget Restore Health 40 pts. for 120 seconds, som vil si at jeg blir uovervinnelig, siden jeg får opp 40 health i sekundet i to minutter. Du kan lage de enda sterkere hvis du lager noen fortify intelligence potion først. For styrken på potions er påvirket av intelligense. Men det visste du helt sikkert Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Men hvis du har Alchemy i høy level (75+) og Masters eller Grandmasters Alchemy Set, så lager du nok über potions allikevel. Jeg laget Restore Health 40 pts. for 120 seconds, som vil si at jeg blir uovervinnelig, siden jeg får opp 40 health i sekundet i to minutter. Du kan lage de enda sterkere hvis du lager noen fortify intelligence potion først. For styrken på potions er påvirket av intelligense. Men det visste du helt sikkert Men det er lett for å ubalansere spillet der... Lag ti Fortify Intelligence, drikk dem. Lag ti til (som blir x ganger bedre), og drikk dem. Hold på så lenge du gidder. Til slutt får du noen potions som er Fortify Intelligence 10000 pts. for 4568357930 seconds. Det kan ikke være gøyt... Men du kan jo selge den da. Du får vel rundt 50 milioner for den Endret 14. august 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 heh har prøvd det, det var morro i 10 min. Hadde restore 27365237 health for 3276432847690 seconds. det blir et tamt spill da ja. Men dette går OT Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hmmm... fikk plutselig en uimotstålig trang til å begynne med Alchemy Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ser kul ut, Alchemy er tøft hvis man ikke overdriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå