Lech_Nech Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hallo der! Jeg lurer på om jeg burde kjøpe rolls roys silver sprint u/hjul og endel rust for 150000kr? Faren til enkamerat av meg vil selge den! Det er rust: Under pansert og litt på høyre side under karroseriet! Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Spør deg selv.. Det er en Rolls.. ergo så får du ikke deler på Biltema eller Mekonomen. Skal du restaurere en gammel Rolls, bør du ha tilgang på en del penger, samt bra konktakter i England for å skaffe deler osv. Lenke til kommentar
Lech_Nech Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 jeg er ikke fattig med en års lønn på 800.000kr i året så penger er ikke no problem men siden den var så j...a billig så tenkte jegat jeg kunne kjøpe den , men kanskje jeg heller burde kjøpe en ny Mini Cooper S? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kjøp deg en Mini Cooper S du... omtrent samme bilen.. Bilen var forøvrig j...vla dyr. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Edit: Rolls Royce. Like in this Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hvis det ikke er så nøye så tar du Mini'n. Begge bilene har jo ratt og mulighet for 4 hjul, noe som gjør dem veldig like... Endret 12. august 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå