Dr.X Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Hey yo me sailors! Rammstein kommer til Oslo Spektrum! "16.11.2004 OSLO (N) - Spektrum" Billettsalget starter 16aug tror jeg! Noen flere her som har tenkt seg dit ? Rammstein er konge, hvertfall siden jeg er tysk selv PS: Til dere som ikke liker musikken dems kan bare holde kjeft og spare dere kommentarene som "Rammstein suger!!!11" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Musikk. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Joa, men ville rette meg mot folka som henger her på søppel. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Jaok. Uansett, jeg er ikke spesiellt glad i Rammstein, men vurderer å dra på konserten bare fordi de er kjent for å ha et fett sceneshow... pisse på publikum +++. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 De tar av, lover deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Musikk. støttes. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Drit, hvem er det som henger på musikk delen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Drit, hvem er det som henger på musikk delen? Musikkfolk? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 ja, nettopp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 hadde jeg hatt penger hadde jeg dratt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Weeeeeeeee Hvis jeg får med meg noen (lite sannsynlig! ) så drar jeg.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Hadde jeg bodd i Oslo, hadde jeg dratt. Bare for å oppleve sceneshowet. Så Rammstein på Quarten for noen år siden, eksplosive greier.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 vil dra, men tror ikke pengene rekker.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Er ikke spesielt engasjert i det Rammstein har gittt ut, men men.. Hadde vært kult å hørt tysk industri live. Hypp på å se sceneshow og høre "Engel" og en del andre sanger live. Går rykter om at sceneshowet et forrykende, det høres fristende ut.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Det er jeg nødt til å få med meg. Bra musikk og bra show, tror derimot at jeg holder meg et godt stykke unna scenekanten Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Kommer nok til å se showet, er på bursdagen min så det kan nok ta av. Er ikke stor-fan av de akkurat, men har endel kule sanger og scene-showene deres virker ganske sinnsyke... så ja, jeg drar nok dit Endret 12. august 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Faenfaenfaenfaenfaen! Jeg viiiiiiiiil se rammstein live, but nooooooooooo, jeg er bort. Endret 12. august 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 På live aus berlin-dvd er Engel helt rå. Dama som synger på refrenget står inne i et bur i hvit nattskjorte høyt oppe i lufta, og lar publikum synge halve refrenget hver gang. Rammstein sine låter passer bedre i livesituasjon enn på plate, og de er jo veldig glad i å sette fyr på ting (vokalisten setter fyr på seg selv gjennom en hel låt f.eks.) så det blir nok mye pyro på scenen. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) På live aus berlin-dvd er Engel helt rå. Dama som synger på refrenget står inne i et bur i hvit nattskjorte høyt oppe i lufta, og lar publikum synge halve refrenget hver gang. Rammstein sine låter passer bedre i livesituasjon enn på plate, og de er jo veldig glad i å sette fyr på ting (vokalisten setter fyr på seg selv gjennom en hel låt f.eks.) så det blir nok mye pyro på scenen. Må si meg enig der. DVDen er utrolig bra også. Et eks. på hvor bra show de steller i stand Endret 12. august 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Har sinnsykt lyst å dra, men tror ikke jeg reiser iver hele landet bare for en konsert! Men hadde jeg bodd i Oslo... \,,/- Endret 17. august 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå