Christian86 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 begynte å snakke med en vennine på msn nettopp...hun klaget veldig over at jeg hadde sendt enormt mange sms som var blanke. Først så trodde jeg ikke på det, men når hun sa nr begynte med 40 så sjekket jeg. Nokiaen viste 20 utgående sms, hvorav 19 sms var blanke og sendt til hun. Bare et bitte lite problem...tastesperren var på, for det sjekket jeg på vei inn til oslo, men 19 ganger mellom klokken 16:32 og 16:42 sendt den sms. Morsomste var at det gikk maks 2 utgående sms per minutt. ps! hadde ingen aning på hvordan jeg skulle formulere denne overskriften, eller hvor den en gang skulle. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Høres merkelig ut... Til orientering: Du har postet dobbelt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 jeg er klar over. I likhet med mobilen, så sliter jeg med telenor problemer, så nettet hopper inn og ut. Fikk feilmelding om at databasen var borte, så var det plutselig 2 poster. Har sendt melding til modene allerde Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du har ikke fått den trojanen alle snakker om ? Lenke til kommentar
-imen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har du lastet ned et program som heter Mosquito fra en warez side? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Misstenker du mobilen eller simkortet for å gjøre det?? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 aner ikke. Er det sim kortet så skal mobyson få en melding fra meg.... har ikke noe programmer inne på den egentlig. den kom fra service på lørdag som var.. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Er vel service-gutta som ahr moret seg med å legge inn virus hos deg. Rart hvor mye sånne folk fipler! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) "19 blanke og sendt til hun" - var det alle meldingene? Eller var det en til som var sendt til en annen? At den kom fra service på lørdag har vel ikke så mye å si, du kan ha installert alle mulige programmer på den lørdagskvelden... Nøyaktig hvilke programmer har du installert? MiniGPS kan jo f.eks sende SMS automatisk ut i fra hvor du er. Kan jo være du har knotet litt med det programmet, og lagt den til å sende sms automatisk... (det var bare et eksempel, finnes sikkert andre programmer også...). Er lite sannsynlig at sim-kortet har noe med saken å gjøre. Sim-kortet kan ikke få telefonen til å sende sms sånn uten videre (når sms-ene ligger i "sendte" på telefonen betyr det at telefonen hadde kontrollen). Endret 12. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 det var 20 meldinger i utboksen. 19 blanke og en som jeg selv hadde skrevet. jeg har ikke lagt inn noe programmer i det hele tatt. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Endel prototype-mobiler sender automatisk SMS for rapportering, men slikt tviler jeg på kan skje på en produksjons-modell. Hvilken FW-versjon har du nå? ( sjekk med *#0000# ) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) versjon: 4.0421.4 RH - 51 snakket nettopp med Nokia support....tror ikke de egentlig forstod problemet Endret 12. august 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå