Gå til innhold

Linker til Counter-Strike: Source Beta-screenshots

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som flere dømmer grafikken ut fra screenies fra CS:S....syns det blir litt "feil" da mapene er lagt for å være så og si helt like som tidligere. De skal være like pga det fortsatt er samme spillet. Dersom de hadde endret for mye ville de risikert å miste det som gjør CS populært. Det hele er en balansegang, noe denne betatestingen er en del av...Valve vil ikke miste den mektige fan-basen CS allerede har.

Poeng er: de kunne ha laget maps som var mye mer "mindblowing", men det hele kunne sendt CS ut i en retning fansen ikke hadde likt. Dette kan heller komme senere utifra ønsker fra mod-miljøet.

Ehh.. Tror jeg er en av de du mener.

Men selfølgelig, vi spiller ikke et spill fordi det har bra grafikk?

Det er jo bare et stort pluss! Selfølgelig liker vi at det skal være det samme som før + kanskje enda bedre. Bedre grafikk gir også litt bedre "spilleglede" synest jo jeg.

Lenke til kommentar

Som smetho sa så har ikke valve forandret noe på brettene eller gameplayen i CS:S, det de har gjort er at de har adda noen tønner og et par andre fysiske ting som du kan flytte på, skyte i stykker osv og så har de også forbedret grafikken til det bedre... CS ser jo faen ikke bra ut som det er nå, det trenger en liten facelift syns jeg.

Liker du CS så kommer du til å ELSKE CS:S!

Lenke til kommentar
Som smetho sa så har ikke valve forandret noe på brettene eller gameplayen i CS:S, det de har gjort er at de har adda noen tønner og et par andre fysiske ting som du kan flytte på, skyte i stykker osv og så har de også forbedret grafikken til det bedre... CS ser jo faen ikke bra ut som det er nå, det trenger en liten facelift syns jeg.

Ikke bare facelift, for når du ser på henda til folket som holder våpenet, er det jo ikke realistisk i det hele tatt! Særlig på Colt!

Lenke til kommentar

Ikke bare facelift, for når du ser på henda til folket som holder våpenet, er det jo ikke realistisk i det hele tatt! Særlig på Colt!

De får det ikke helt realistisk, og dessuten så er dette bare en beta av spillet, det kommer til å være mere fikser av grafikk samt fysikk og andre ting.

Men du må ikke ha så store forventninger til et spill da, de blir ikke ekte enda.

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
De får det ikke helt realistisk, og dessuten så er dette bare en beta av spillet, det kommer til å være mere fikser av grafikk samt fysikk og andre ting.

Men du må ikke ha så store forventninger til et spill da, de blir ikke ekte enda.

Så sant så sant :)

Lenke til kommentar

Jeg merka det, jeg også!

Hvis de klarte å få armene til folk til å se realistiske ut i gamle cs, så klarer de det her også!

Ser forjævlig ut når folk holder våpnene med planker som det er tegna svart på med tusj!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...