razh0r Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Internett artig å spille i dag chili.mine.nu:27015 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 hvor er det dere har fått tak i cs:s?? jeg har lyst til og spille jeg og !! Svarer bare her siden du PM meg. Om du skal spille CS: Source må du anskaffe deg Condition Zero om du ikke har en Half-Life 2 kuppong. Eneste måten du kan spille CS Source på nå er via warez, noe du som regel ikke bare finner helt enkelt Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) eller du bare venter til onsdag, så kan du laste ned via Steam eller tar jeg feil? Endret 16. august 2004 av Blax Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 eller du bare venter til onsdag, så kan du laste ned via Steam eller tar jeg feil? Riktig. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 jeg har kanskje 5 cs:s filmer nå..er lei av og se dem, VIL SPILLE Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Internett artig å spille i dag chili.mine.nu:27015 Sinnsykt artig Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Rart at med en gang vi snakket om Doom3 før det ble sluppet så ble de stengt, men her sitter folk å snakke om CS Source før det blir gitt ut, men ingen reagerer. Uansett, jeg gir faen. Skal hjem å teste dette. Men må si at grafikken ser skuffende ut. Bare å håpe at fysikk motoren klare å underholde meg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 eller du bare venter til onsdag, så kan du laste ned via Steam eller tar jeg feil? Hivs du har CS:CZ så.. Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Rart at med en gang vi snakket om Doom3 før det ble sluppet så ble de stengt, men her sitter folk å snakke om CS Source før det blir gitt ut, men ingen reagerer. Uansett, jeg gir faen. Skal hjem å teste dette. Men må si at grafikken ser skuffende ut. Bare å håpe at fysikk motoren klare å underholde meg Alle kan prøve CS:S beta på den lovlige måten nå om de drar på en nettcafe som er med i valve's nettcafe-program. Derfor kan man ikke stenge slike tråder Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Ja, det er det de gjør :!: Uansett, jeg bryr meg ikke. Skal teste det selv. Men som sagt grafikken ser jo ut som det gamle CS. Faen meg på tide med en skikkelig oppgradering i grafikken. Får håpe vi får en CS på HL2 motoren etter hvert. Endret 16. august 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Ja, det er det de gjør :!: Uansett, jeg bryr meg ikke. Skal teste det selv. Men som sagt grafikken ser jo ut som det gamle CS. Faen meg på tide med en skikkelig oppgradering i grafikken. Får håpe vi får en CS på HL2 motoren etter hvert. Det er det vi får?!?! Edit: Grafikken på cs:s er IKKE lik grafikken i cs 1.6! Endret 16. august 2004 av Blax Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ja, det er det de gjør Uansett, jeg bryr meg ikke. Skal teste det selv. Men som sagt grafikken ser jo ut som det gamle CS. Faen meg på tide med en skikkelig oppgradering i grafikken. Får håpe vi får en CS på HL2 motoren etter hvert. CS Source Betaen er jo CS på HL2 motoren! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Ja, det er det de gjør :!: Uansett, jeg bryr meg ikke. Skal teste det selv. Men som sagt grafikken ser jo ut som det gamle CS. Faen meg på tide med en skikkelig oppgradering i grafikken. Får håpe vi får en CS på HL2 motoren etter hvert. CS:S bruker hl2 sin grafikk og fysikk motor. edit: ser at hans33 kom meg i forkjøpet. Endret 16. august 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Høres veldig bra ut Synes bare det så så ræva ut på bildene. Ja ja, så feil kan man ta. Pluttselig gledet jeg meg mer til å teste det Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Høres veldig bra ut Synes bare det så så ræva ut på bildene. Ja ja, så feil kan man ta. Pluttselig gledet jeg meg mer til å teste det Hehe..ja, du har tatt grundig feil :!: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ja, det er det de gjør :!: Uansett, jeg bryr meg ikke. Skal teste det selv. Men som sagt grafikken ser jo ut som det gamle CS. Faen meg på tide med en skikkelig oppgradering i grafikken. Får håpe vi får en CS på HL2 motoren etter hvert. Du kødder vel? Source er ikke engang i nærheten av den gammle CS grafikken. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skal teste det iløpet av dagen. Høres ut som alle her synes det er mye bedre enn orginale CS. Det er bra. Da blir jeg jo posetivt overrasket Synes bare bildene ikke ser all verden ut. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Virker som flere dømmer grafikken ut fra screenies fra CS:S....syns det blir litt "feil" da mapene er lagt for å være så og si helt like som tidligere. De skal være like pga det fortsatt er samme spillet. Dersom de hadde endret for mye ville de risikert å miste det som gjør CS populært. Det hele er en balansegang, noe denne betatestingen er en del av...Valve vil ikke miste den mektige fan-basen CS allerede har. Poeng er: de kunne ha laget maps som var mye mer "mindblowing", men det hele kunne sendt CS ut i en retning fansen ikke hadde likt. Dette kan heller komme senere utifra ønsker fra mod-miljøet. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Internett artig å spille i dag chili.mine.nu:27015 Er serveren nede nå? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Dette er jo en bra grunn for å skaffe seg CZ:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå