Gå til innhold

Linker til Counter-Strike: Source Beta-screenshots

Anbefalte innlegg

noen her som har ip til cs:s non steam beta servere??

Har du siste oppdateringen av betaen da?

EDIT: Jeg kan sette opp en dedicated server som vi kan prøve å spille på, men det blir bare 3-4 stk ettesom linjen ikke klarer mer ;)

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant nettopp en pen bug med FAMAS :)

Hvis du skyter burst så skifter til auto så skyter du 3 skudd per skudd. Det vil si 75 skudd per magasin og en helt hinsides rask spray :p

Er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det, men du merker at etter å ha byttet mellom burst og auto noen ganger så skyter du 3 skudd per skudd med auto og 1 skudd per 3 skudd med burst. Altså med burst så bruker du opp 3 skudd i magasinet og skyter bare 1.

Lenke til kommentar
Jeg vet heller ikke hvilken versjon jeg har, noen som kan fortelle meg hvilken versjon jeg har ??

btw. sitter på en 2mbit shdsl linje, så jeg kan sikkert create et game hvis noen blir med å spille ;)

Hvor mange MB er .rar filen du har?

243 MB (server og client), den bruker jeg nå + update på 8MB.

Har mange andre filer også, men har ikke fått noen av dem til å fungere.

En på 170 MB. Har også en non-cracked fil på 169MB.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Fant nettopp en pen bug med FAMAS :)

Hvis du skyter burst så skifter til auto så skyter du 3 skudd per skudd. Det vil si 75 skudd per magasin og en helt hinsides rask spray :p

Er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det, men du merker at etter å ha byttet mellom burst og auto noen ganger så skyter du 3 skudd per skudd med auto og 1 skudd per 3 skudd med burst. Altså med burst så bruker du opp 3 skudd i magasinet og skyter bare 1.

Har en lignende bugg med de fleste våpen. Om man tapper raskt isdeden for å holde knappen inne, så skyter man lett 10-15 skudd mer enn man har i magasinet. Noen ganger hopper han over å reloade også, da reloader han to ganger neste.

Endret av formann
Lenke til kommentar

Har satt opp en dedicated server. Se om dere kommer inn.

82.148.167.112:27015

Edit: Jeg er på serveren, kom dere inn :p

Edit: serveren hang seg, det er et kjent problem. Serveren er online igjen.

Edit: Server softwaren er veldig buggete, krasjer hele tiden. Serveren er offline inntil videre.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...