Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 damn, enten så er det ikke å få lasta ned, eller så finner jeg ikke nedlastings linken. Noen som hadde giddi og lagt den inn her? Tusen takk Er det kun vanlig steam du skal ha, så kan du laste det ned her Faen, stor skriveleif i stad :-( Er ute etter Source, ikke steam, har steam :-) Så det var noen her som skrøyt av at de hadde fått tak i det ... jeg vil også ha Du kan ikke laste det ned før den 18. Nå er jeg lei av å si det. Skulle tro ingen leste tidligere poster i denne tråden ettersom de spør om samme spørsmål om og om igjen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Joa, men det er noen som sier de har fått tak i det. Er vel lov å spørre? Men jeg kan godt vente til den 18 august jeg, for da flytter jeg på hybel og mister internett igjen. Så det blir gøy ... NOT! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Joa, men det er noen som sier de har fått tak i det. Er vel lov å spørre? Men jeg kan godt vente til den 18 august jeg, for da flytter jeg på hybel og mister internett igjen. Så det blir gøy ... NOT! De som har fått tak i det er enten medlem av valve cafè eller så har de skaffet det på ulovlig vis Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har 70-100fps med alt på, men ikke AA og AF. Får 70 i tyngre skuddvekslinger Får ikke drop i smoke eller flashbang. Det hakker i 0,5sec når en granat går av, men det tror jeg er physics enginen som gjør masse utregninger. Med høy AA og AF ser spillet mye bedre ut, men da dropper fps betraktelig. AMD 64 3000+ 1024mb pc3200 Sapphire R9800pro Fant en server som hadde den versjonen jeg har og fikk prøvd det med 24 players. Det er jo så sinnsykt rått. Synes fortsatt lydene er det tøffeste Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er det de samme lydene som i 1.6? bare litt oppussa? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 De fleste er nye og alle er bedre Noen jeg ikke liker, men ikke pga kvaliteten, bare feil lyd på våpenet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Ok, men det går vel ann og legge tilbake de gamle lydene selv? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 på www.fileshack.com har de tre helt nye videoer fra Source Likte spesielt den nye flashen, som ga deg piping i øra :-) Må registere meg Argh... gidder ikke. Får se om jeg finner de på en annen side Den siden der anbefales på det sterkeste. 1. Den er gratis 2. Har ALLTID de nyeste demoene/patchene/filmene/verktøyene osv 3. Det går raskt å laste ned 4, Ikke noe spam i mailen Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvordan greide dere det der? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 http://img57.exs.cx/img57/7130/de_dust7.jpg wallhack? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Cheating, allerede på betaen? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kan da ikke kjøpe skjold i betaen..? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Cheating, allerede på betaen? Bugs kalles det... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Cheating, allerede på betaen? Bugs kalles det... Er ikke bug når du ser folk igjennom veggene.. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Cheating, allerede på betaen? Bugs kalles det... Er ikke bug når du ser folk igjennom veggene.. Det er ikke det nei...? Du er vel klar av at dette er en BETA versjon, noe som betyr at den er full av bugs. Tror du virkelig noen har giddet å sette igang med å lage cheats til en beta versjon av spillet? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Cheating, allerede på betaen? Bugs kalles det... Er ikke bug når du ser folk igjennom veggene.. Det er ikke det nei...? Du er vel klar av at dette er en BETA versjon, noe som betyr at den er full av bugs. Tror du virkelig noen har giddet å sette igang med å lage cheats til en beta versjon av spillet? Ja jeg er klar over det , og jeg har spilt det. De lager kanskje ikke cheats til beta versjonene men full versjonen blir på samme motor (source) så cheatsene funker sannsynligvis til alle spill på den motoren. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Til dere kranglefanter, det bilde er photoshopa. bilder: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Cheating, allerede på betaen? Bugs kalles det... Ny variant av wall cheat bug ? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 noen her som har ip til cs:s non steam beta servere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå