Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 på www.fileshack.com har de tre helt nye videoer fra Source Likte spesielt den nye flashen, som ga deg piping i øra :-) Må registere meg Argh... gidder ikke. Får se om jeg finner de på en annen side Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Enkelte har fått tak i spillet ved å laste det ned via steam. Det er ingen sperre for å laste ned den betaen selv om du ikke er medlem av den internettkafe-greia. Du må kunne kommandoen for å gjøre det, det er alt. Hvordan de har fått aktivert det, er en annen historie. Endret 14. august 2004 av DaWeed Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Enkelte har fått tak i spillet ved å laste det ned via steam. Det er ingen sperre for å laste ned den betaen selv om du ikke er medlem av den internettkafe-greia. Du må kunne kommandoen for å gjøre det, det er alt.Hvordan de har fått aktivert det, er en annen historie. Hva er det du snakker om? Har du muligheten til å laste det end via steam nå? Det skal ikke være mulig før 18. August. Og hva slags kommando er det du snakker om? Endret 14. august 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
colakork Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Jeg sitter selv å spiller dette. Lastet det ned igår, eneste du trenger er en cdkey til halflife som fungerer over steam, også kjent som en steam konto.. hihihi nokså bra grafikk altså.. ikke send meg pms om hvordan jeg fikk det.. privat forum edit: en trenger å laste ned en zip fil på noen å hundre megabytes som inneholder cs source og litt andre småting, så ordner en crack resten. Endret 14. august 2004 av colakork Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Må bare si noe til alle dere som sier "ser ikke forskjell på grafikken". Jeg prøvde det isted nå. Det er faen meg ekte Når kulene treffer bakken og slår opp jord og steiner, du treffer en tønne med granat og sender tønna i hodet på CT'n som blir blåst mot veggen av tønna da sitter du ikke og sier "ser ikke forskjell" Det ser sinnsykt ut. Grafikken er også bra, er bumpmapping, shadere, refleksjoner o.l på nesten alle overflater. Kommer ikke fram på bildene. Kort og godt, dette eier. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 OMFG, prøvde nettopp para. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Får vel laste opp mine bilder fra spillet også da.... Her kommer de Deagle AK-47 AWM Som dere ser på første bildet så tok jeg med ett lite bevis.... EDIT: Kommer med flere bilder etter hvert Endret 14. august 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Haha gidder ikke legge ut bilder, er ikke grafikken som er forbedringen. Lydene, physics, våpnene. Alt er jo så sinnsykt realistisk Skyte med glock og se den rive opp vegger mens lyden (som jeg har HØYT) høres som den gjør i virkeligheten. Og øresusen fra flashgranaten, svimmeleffekten, bli drept av en murstein som HE granaten slengte mot deg. Det er jo så fett Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Angående flashen.... Hakker det noe sinnsyk hos dere akkurat når den utøløses? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Angående flashen.... Hakker det noe sinnsyk hos dere akkurat når den utøløses? Gjør ikke det hos meg. Har prøvd cs:source en liten stund nå og jeg må si jeg er imponert over source motoren. Nå gleder jeg meg bare mer til hl2 kommer Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 lurer på om CS:Source kommer til å danke ut 1.6 jeg er det høye maskinkrav til CS:S ? Har du dårlig linje? Du dobbelposter jo konstant! Og nei, 1.6 eier CS:S 1.5 eier 1.6,tviler på at 1.6 kommer til å eie cs:s. 1.5 eier 1.6? Dakal deg... klarer du ikke aime på 1.6? aim har aldri vært et problem,liker det bare ikke,venter til CS:S isteden for å spille 1.6 igjen,å steam var veldig "crap" når 1.6 kom først ut. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nåt jeg trykker på steam kommer gjør jeg dette. Browse Games Register a product i allready own Er det slik jeg kan laste ned steam? Syns dere kan si hvordan dere har gjort det ... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nåt jeg trykker på steam kommer gjør jeg dette. Browse Games Register a product i allready own Er det slik jeg kan laste ned steam? Syns dere kan si hvordan dere har gjort det ... hÆ? Lenke til kommentar
værdama Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 hawk-eye,du må gå på www.steampowered.com leit deg fram. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 dæng , lol. Takk, skal gjøre det nå Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 damn, enten så er det ikke å få lasta ned, eller så finner jeg ikke nedlastings linken. Noen som hadde giddi og lagt den inn her? Tusen takk Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 er CSS non steam ute? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 damn, enten så er det ikke å få lasta ned, eller så finner jeg ikke nedlastings linken. Noen som hadde giddi og lagt den inn her? Tusen takk Er det kun vanlig steam du skal ha, så kan du laste det ned her Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 er CSS non steam ute? Nei. Hadde du giddet å lese noen få poster lengre opp så hadde du sluppet å spørre.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 damn, enten så er det ikke å få lasta ned, eller så finner jeg ikke nedlastings linken. Noen som hadde giddi og lagt den inn her? Tusen takk Er det kun vanlig steam du skal ha, så kan du laste det ned her Faen, stor skriveleif i stad :-( Er ute etter Source, ikke steam, har steam :-) Så det var noen her som skrøyt av at de hadde fått tak i det ... jeg vil også ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå