MrLeftfield Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kjøp dere Arctic kjøleren til Geforce 6800 serien når den kommer. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 men jeg tror jeg uansett kjøper det grafikortet siden det er forholdsvis billig, fåes på databutikken(fri frakt), har alle ordentlige "gt" funksjoner(256mb, 16pipes) og har en brukbar foreløbig kjøleløsning. Lenke til kommentar
magio Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kjøper det kortet jeg og da jeg ikke har tenkt å bryte garantien, fattern klikker hvis han ser at jeg "kaster" penger ut av vindu Lenke til kommentar
TDK Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Kjøper det kortet jeg og da jeg ikke har tenkt å bryte garantien, fattern klikker hvis han ser at jeg "kaster" penger ut av vindu Skal du virkelig bruke et GT kort i den maskinen i profilen din? P3 794mhz? 128mb sd ram? Dobbelt så mye ram på skjermkortet som internminnet? Det er det samme som og sette en topptrimmet V8'er i en fiat. Men, men det er ditt valg. Det leadtech kortet ser veldig bra ut... Endret 17. august 2004 av TDK Lenke til kommentar
magio Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kjøper det kortet jeg og da jeg ikke har tenkt å bryte garantien, fattern klikker hvis han ser at jeg "kaster" penger ut av vindu Skal du virkelig bruke et GT kort i den maskinen i profilen din? P3 794mhz? 128mb sd ram? Dobbelt så mye ram på skjermkortet som internminnet? Det er det samme som og sette en topptrimmet V8'er i en fiat. Men, men det er ditt valg. Det leadtech kortet ser veldig bra ut... Tenk, kanskje jeg skal bestille en ny pc nå? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Da ble alt med ett litt enklere og skjønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå