Gå til innhold

hvilken 6800gt? noen forskjell på kjøler?

Heatsink

Anbefalte innlegg

se nederst

skal ha et 6800gt (såklart) sammen med min nye pc, men om du

trykker her. og velger 6800gt så får man opp en del kort. vet at det egentlig ike er noen forskjell på kortene siden de har samme kjerne og sånn, men hvordan er det med kjøleren? vil jo overklokke det litt :innocent:

edit: leif

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg var heldig og fikk meg ett av de få MSI GT-kortene PSdata hadde inne nå på mandag. Var 2 igjen når jeg bestilte :D

Uansett, dette kortet skal ha en ganske pen kopperkjøler, med manuelt regulerbar vifte. Tror dette kan klokke ganske bra jeg! Kommer tilbake med resultater når jeg har mottatt kortet, som burde være på fredag :)

Edit: Jeg tror at dette kortet har rød PCB, i alle fall etter det jeg har sett. Så med andre ord er ikke dette et kort som er produsert av Nvidia (referanse), men av MSI.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Fakeward har problemer med BIOS ene sine på sine kort og jeg har spurt komplett om å få lov til å bytte denne uten å miste garantien men det gikk nok ikke sa de så jeg måtte heller sende korte inn til dem ? gjør ikke d det samme da ? Hadde jeg lest her at en fikk en BIOS sendt til seg fra POV til POV kort ?

spurte om de heller ikke kunne gjøre det ! men det kan de ikke..irriterende..

Lenke til kommentar
QUOTE (HeliX_ @ 11/08/2004 : 21:48)

bare styr unnå G/F -aikWard og deres "golden" sample.

Hva er gale med Gainwards golden sample a ?

hadde tenkt og bestille det, da må ikke du si slikt 

det er bedre at du får vite det nå enn etter du har fått det da... 

man får et vanlig referanse kort i stedet for golden sample ;) hvis du er heldig får du kanskje bedre minne.( thats it)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...