Heatsink Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) se nederst skal ha et 6800gt (såklart) sammen med min nye pc, men om du trykker her. og velger 6800gt så får man opp en del kort. vet at det egentlig ike er noen forskjell på kortene siden de har samme kjerne og sånn, men hvordan er det med kjøleren? vil jo overklokke det litt edit: leif Endret 14. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 bare styr unnå G/F -aikWard og deres "golden" sample. Generic kort ekstra dyre. Deres Golden Sample er i tilleg ikke noe golden i det hele tatt. Simon Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Vel, jeg var heldig og fikk meg ett av de få MSI GT-kortene PSdata hadde inne nå på mandag. Var 2 igjen når jeg bestilte Uansett, dette kortet skal ha en ganske pen kopperkjøler, med manuelt regulerbar vifte. Tror dette kan klokke ganske bra jeg! Kommer tilbake med resultater når jeg har mottatt kortet, som burde være på fredag Edit: Jeg tror at dette kortet har rød PCB, i alle fall etter det jeg har sett. Så med andre ord er ikke dette et kort som er produsert av Nvidia (referanse), men av MSI. Endret 11. august 2004 av Pennywise Lenke til kommentar
Maievh Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 bare styr unnå G/F -aikWard og deres "golden" sample. Hva er gale med Gainwards golden sample a ? hadde tenkt og bestille det, da må ikke du si slikt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 bare styr unnå G/F -aikWard og deres "golden" sample. Hva er gale med Gainwards golden sample a ? hadde tenkt og bestille det, da må ikke du si slikt det er bedre at du får vite det nå enn etter du har fått det da... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 er det ingen andre som vet noe? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Fakeward har problemer med BIOS ene sine på sine kort og jeg har spurt komplett om å få lov til å bytte denne uten å miste garantien men det gikk nok ikke sa de så jeg måtte heller sende korte inn til dem ? gjør ikke d det samme da ? Hadde jeg lest her at en fikk en BIOS sendt til seg fra POV til POV kort ? spurte om de heller ikke kunne gjøre det ! men det kan de ikke..irriterende.. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 QUOTE (HeliX_ @ 11/08/2004 : 21:48) QUOTE bare styr unnå G/F -aikWard og deres "golden" sample. Hva er gale med Gainwards golden sample a ? hadde tenkt og bestille det, da må ikke du si slikt det er bedre at du får vite det nå enn etter du har fått det da... man får et vanlig referanse kort i stedet for golden sample hvis du er heldig får du kanskje bedre minne.( thats it) Lenke til kommentar
dreden Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 PCutstyr e så lame så j)( ikke svarer på mailen min. Jeg fikk referansekort! Lureri! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 hva med aopen sitt kort?noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 PCutstyr e så lame så j)( ikke svarer på mailen min. Jeg fikk referansekort! Lureri! Gjorde jeg også da jeg kjøpte Gainward kortet, men plager ikke meg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) uff! Leste her, at det hadde "12 pixel pipelines" på aopen kortet! men Leadtek WinFast A400 GT TDH så det ikke ut som om det var noe galt med, ikke en av billigersjonene med 128mb eller 12 pipelines. og kjøleren så det ikke ut som om det var noe galt med jeg tror jeg skal gå for det kortet...noen syns punkter? Endret 16. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Herregud, det skulle egengtlig være forbudt å lage skjermkort som ser sånn ut. Må jo han kranbil for å montere det i PC-en. Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har faktisk lyst til å kjøpe det "monsteret" jeg og nå. Ser ut som det kan klokke langt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kjøp dere Arctic kjøleren til Geforce 6800 serien når den kommer. Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kjøp dere Arctic kjøleren til Geforce 6800 serien når den kommer. Har du noen linker til bilder eller specs? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Kjøp dere Arctic kjøleren til Geforce 6800 serien når den kommer. Har du noen linker til bilder eller specs? http://img63.exs.cx/img63/3461/DSC1509.jpg Endret 16. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Den blir jeg å kjøpe når noen får den inn! Endret 16. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Den blir jeg å kjøpe når noen får den inn! Samme her. I tilegg til at jeg får Lian Li kabinettet snart, og mine stillegående Papst vifter. Skal bli herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå