surfer86 Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Har akuratt satt opp en maskin på XP med 350Mhz pentiumII og 128Mb ram. ser bra ut nå men for hvor lenge ??? Ikke lenger veffal, mr.gates sa at windows XP trengte minimum 128 ram og 500 mhz cpu. husker dere da Bill sa "64kb memory is more than enough for everyone" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Er det noe å snakke om ? Windows 2000 / NT har alltid vær de mest stabile OS'ene, og stabilitet er kanskje det viktigeste kriteriet. WINDOWS 2000 !!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Herregud her var det mye søppel. 90% av de som har postet i denne tråden har absolutt null peiling på hva som er best av win2k og winXP, og hvorfor. Siden jeg er en av de 90% som ikke har peiling på hvilket av disse to OS`ene som er best så [HINT] velger jeg å ikke uttale meg!!! [/HINT] Bruker forøvrig win2k SP2 uten at det bør ha noen som helst innvirkning på ditt valg. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 det er veldig mange teite poster her, slike som 'w2k roXXorSS, ****-xp må dDØØØØØØØø' :smile: jeg vet ikke hva som er best av xp og 2k, men jeg bruker xp pro og anbefaler det! gikk fra 5 blåskjærmer/andre kræsj om dagen i 98SE (ja, nyformatert, + maskinen er 'designed for 98se') til xp med enkelte små-error'er (litt for mye overklokking osv ) jeg synes at xp er veldig flott med mange funksjoner og designet er også fancy, bare ikke bruk blue, bruk silver. Eller du kan også laste ned/lage egne themes. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg personlig ville nok valgt 2000 med alle service packs, hotfixes, etc. Jeg kjørte XP i ca 3-4 månder og fikk 3 bluescreens. Har nå kjørt Win2000 i ca 10 mnder uten en eneste bluescreen eller lignende. (Ja, jeg bruker maskinen også hardt). Synes også at XP er litt for mye "fancy" for min smak.. _________________ When dreams come true [ Denne Melding var redigert av: Danko på 2002-07-01 20:24 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Prazor Om design ikke er bra tja det har eg aldri tenkt på,men i bruk er xp glimrende og er veldig stabilt men det er og win2k,brukte win2k til eg fekk xp oktober,så eg vil si at win xp er bra. Kjetil Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg har aldri prøvd Windows 2000 og vil derfor ikke uttale meg om det... Win XP derimot har jeg og er storfornøyd med det.. Jeg er enig i at Windows XP er stygt når du har standard fargen blå... Da ser Windows ut som en Tegnebok !!! Silver er å foretrekke... Stabilt ja, men noen ganger kan Programmene henge seg og det har hendt at jeg har hatt noen småproblemer... Jeg har ikke Formatert maskinen siden jeg innstallerte Xp og er glad for det. Jeg tror forresten at Winxp er det Microsoft bryr seg mest om og derfor får du goder ut u fra det... Mediaplayer 8 er bra i forhold til 7'en som jeg personlig hatet... Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg kjørte selv xp pro før, med etter utallige krasj og restarts gikk jeg tilbake til win2k og det er bunnstabilt. Jeg kjører selv Windows 2000 nå og synes det er det eneste Oset Microsoft har laget som er verd å betale for! Kjenner du noen som har Win2k eller xp, lån det av de, finn ut hva du liker best og kjøp det etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå