t-paul Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Er det noen som vet om det er mulig å ta bort chipset-kjøleviften fra et Asus A7V KT133-C kort uten at noen *farlig overoppheting* skjer ? Vil det forkorte levetiden (evt. hvor mye) eller vil den smelte/brenne? Lenke til kommentar
Karls Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Kjøp en Zalman Northbridge heatsink fra 3dfxcool.no, og sett den på i stedet. Koster kun 60,- + porto. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Det går fint, forutsatt at du setter på en heatsink, f.eks den anbefalt over. Jeg har gjort det både på hovedkortet og grafikkortet uten at det har blitt noen problemer. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Quote: On 2001-11-06 13:49, t-paul skrev:Er det noen som vet om det er mulig å ta bortchipset-kjøleviften fra et Asus A7V KT133-C kortuten at noen *farlig overoppheting* skjer ?Vil det forkorte levetiden (evt. hvor mye) eller vil den smelte/brenne? Jeg har fjerna vifta fra mitt A7V133 og kjører med standard heatsink. Den blir jo ikke varm engang så det går flott det. Selv uten en ny heatsink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå