SompOter Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bildesensor CMOS Megapiksler 1,3 Linse FF-linse, 2x avansert trinnløs digital zoom Fokuseringslengde 85 cm – uendelig Blenderrekkevidde F2,8 Lukkerhastighet 1/15 ~ ~1/1500 sek. Følsomhet Tilsvarer ISO 100 LCD-skjerm 1,4” fargebilde Antall piksler: Ekstra god: 1600 x 1200, 2M* God: 1280 x 1024, 1,3M Normal: 640 x 480, VGA *Oppgrader oppløsningen til 2M ved bruk av interpoleringsteknikk Oppløsning ved videoopptak: God: 320 x 240 (QVGA) Normal: 160 x 120 (QQVGA) Minnekort SM minnekort Mikrofon Ja Høyttaler Ja Hvitbalanse Auto/dagslys/tungsten lys/fluoriserende lys/skygge Eksponeringskompensasjon +/- 2EV i 1/2 steg Blitsmodus Auto/tvunget/anti-røde-øyne/AV Blitstype IGBT Eksponeringskompensasjon Auto Blitsrekkevidde Opptil 2,5 m Strømkilde 2 AA-batterier TV-uttak NTSC og PAL Størrelse (mm) 39,6 mm x 105,2 mm x 71,4 mm (L x H x B) Filmopptak ved QVGA Ca. 2-3 minutter i 16 MB minne Stemmeopptak Ca. 30 minutter Fujifilm digitalt kamera. Modell MV-1. Med innebygd 16 MB minne. Trenger svart fort..[/SIZE] Takk for alle svar Lenke til kommentar
ajoar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Søker du på google så finner du litt..... Har selv kjøpt dette for 360kr, har ikke fått det enda men forventer ikke det helt store. Jeg trenger det kun for å ta enkle bilder jeg raskt kan dele på epost. Skal du ha kamera for gode bilder som du kan printe ut ville jeg absolutt valgt et annet. Oppløsningen er for dårlig. Tror også dette kameraet er følsomt for lite eller dårlige lysforhold. Tenk på hva du skal bruke det til! Å bruke det som videokamera med den oppløsningen er bare å glemme. Lite minne er det også. Jeg ser på dette kamera som et jeg kan "leke" med, ta bilder, litt filmsnutter og dele disse på nettet. For 360kr er jo det greit Et rent digital foto-kamera som tar gode bilder koster ikke så mye, 1800 og oppover. Du får det du betaler for! Men det er lett å falle for fristelsen for noe som er billig. Vel, må innrømme at jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Asak Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har dere gjort dere noen erfaringer med dette kameraet nå ? Det legges ut 1000 nye slike for salg. Må jo innrømme at jeg falt for fristelsen jeg og, men har ikke mottatt det ennå. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Nå er jeg ikke helt bomsikker, men mener smart club selger det kameraet for 399,- denne uken. Netthandelen er grei, men ikke alle tenker på det gebyret på 65,- som legges på toppen. Lenke til kommentar
dthorste Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ja men hvordan opgraderer du det til 2 megapixel Lenke til kommentar
Asak Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du kan vel ikke oppgradere det til 2 megapixeler, men du kan få kameraet til å emulere det slik at filen blir større (og bildet), men kvaliteten blir ikke bedre. Kameraet forstørrer bare bildet elektronisk. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Sendte en mail til Fujifilm Norge og spurte hvorfor Netthandelen har skrevet på sine sider at Fujifilm Norge ikke annbefaler kunder å kjøpe dette kameraet. Om det rett og slett var for dårlig kamera. Dette fikk jeg til svar: "Hei Ja det er et dårlig kamera, men alt avhenger av prisen på produktet. Vi har ikke tatt inn dette produktet siden det er for dårlig i henhold til våre krav til kvalitet. Mvh XXXXX Digitale kameraer Fujifilm Norge" Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er dette et videokamera? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Nei, det er et digitalt fotokamera, som kan ta opp små snutter i heller dårlig kvalitet. (Ja jeg har prøvd det) Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvorfor poster du ikke heller her da? http://forum.akam.no/index.php?showforum=28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå