BakaBerg Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg bestilte feil deler til pc i går på komplett.no. Noen som vet hvordan det med sletting av ordre fungerer? Bruker det vanligvis og ta et døgn før ordren er bort eller? Og det står det går an og fjerne en og en komponent fra bestilt ordre, men det gjør det heller ikke da. Jeg blir meget ufornøyd av dette. Får lite lyst til å bestille noe som helst på komplett etter dette!! Lenke til kommentar
Penol Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ingen vits å henge ut Komplett for noe du ikke makter å forstå. Ta deg en valium å les nøye gjennom det som står på nettsiden til Komplett, der finnes alle opplysninger. Skulle du alikevel slite med dette "problemet" kan du alltids nå dem på den gode gamle måten, per telefon. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bare ta det med ro. Ordren blir slettet "etter en stund". Tror dette er ei manuell rutine som blir gjort 1 gang for dag eller noe sånt. NB! Tror ikke ordren slettes fortere om du tar deg en valium Sveinl. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 haha....blir bare meget nervøs over slikt. Var ikke meningen å henge ut komplett. Første gang noensinne jeg har bestilt på nett.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hadde samme problemet. Slettet orderen, men den var der fortsatt. Tok kontakt med Komplett.no, de sa den var fjernet, men etter hva jeg ser ligger den der enda. Om de finne på å sende produktet når det kommer inn på lager kommer ikke jeg til å betale portoen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Flyttes til webhsoperfaringer da dette ikke er hardware-relatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå