Gå til innhold

Svart omriss i Far Cry

Gluggen

Anbefalte innlegg

Heisann! Har hørt ganske mye bra om Far Cry, så i dag var jeg nede på butikken og kjøpte det. Jeg kom et lite stykke ut i spillet før jeg forstod at noe var feil. Da jeg kom til andrebrettet (inne i båten), ble det av og til svarte streker rundt forskjellige ting. Svart ommriss rundt vegger og lit forskjellig.

Jeg hadde merket det helt i begynnelsen av spillet også, på introvideoen når man ser to personer står å snakker sammen, er det svart omriss rundt begge personene. Det samme skjedde i introen til andrebrettet, da var det et svart omriss rund hovedpersonen. Ganske så irriterende :cry:

Er det noen som vet hva problemet kan være?

Maskinen er ganske ny, så har ikke rukket å få testet den skikkelig enda. Eneste annet jeg har spillt litt er Commandos 3 og Call of Duty, men der ser alt ut til å fungere som det skal...intill videre i allefall.

AMD Athlon 64 3000+ 2,0GHz Socket 754

EPoX EP-8KDA3+ Socket 754 nForce3 250GB, SATA

Western Digital Caviar 200GB SATA 8MB cache 7200RPM

Corsair Value S PC 3200 DR-DIMM 1024MB(2x512)

Club 3D Radeon 9800XT

Takker for alle svar! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann! Har hørt ganske mye bra om Far Cry, så i dag var jeg nede på butikken og kjøpte det. Jeg kom et lite stykke ut i spillet før jeg forstod at noe var feil. Da jeg kom til andrebrettet (inne i båten), ble det av og til svarte streker rundt forskjellige ting. Svart ommriss rundt vegger og lit forskjellig.

Jeg hadde merket det helt i begynnelsen av spillet også, på introvideoen når man ser to personer står å snakker sammen, er det svart omriss rundt begge personene. Det samme skjedde i introen til andrebrettet, da var det et svart omriss rund hovedpersonen. Ganske så irriterende :cry:

Er det noen som vet hva problemet kan være?

Maskinen er ganske ny, så har ikke rukket å få testet den skikkelig enda. Eneste annet jeg har spillt litt er Commandos 3 og Call of Duty, men der ser alt ut til å fungere som det skal...intill videre i allefall.

AMD Athlon 64 3000+ 2,0GHz Socket 754

EPoX EP-8KDA3+ Socket 754 nForce3 250GB, SATA

Western Digital Caviar 200GB SATA 8MB cache 7200RPM

Corsair Value S PC 3200 DR-DIMM 1024MB(2x512)

Club 3D Radeon 9800XT

Takker for alle svar! :w00t:

Det ser ut som bugs i grafikken, last ned nyeste patch til farcry og omega driver basert på catalyst 4.5 som du kan finne på www.omegacorner.com

Lenke til kommentar

Hmm..har den nyeste omega driveren tror jeg...hvis det ikker er kommet en ny de siste to ukene.

Er det virkelig nødvendig å laste ned en patch, spillet skal jo ikke være sånn jo?. Jaja, får prøve det da.

Tror ikke det er et varmeproblem, cpu-vifta mi kjøler rimelig bra (den bråker i allefall bra :D ). CPU temeraturen ligger på rundt 46-48 grader når jeg kjører vifta på halvt.

Takker for svarene.

Er det noen andre som har noen anelse om hva som kan være galt, er det bare å komme med det. Takk ;)

Lenke til kommentar

Beklager Carnifex, leste visst lit feil jeg. Men tror fortsatt ikke det kan være varmeproblemer siden det bare er rundt 40 grader (kanskjer midre) inni kabinettet. Skjermkortet er nok noe varmere da...når jeg tar på det virker det ganske varmt, men ikke sånn at jeg brenner meg da.

Er ikke så veldig varmt her akkurat nå, og bor i en kjeller, så det er under 20 grader på rommet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...