B4stian Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 PC'en spiller oxo en stor rolle.. Hadde 2mbit på en 1,6ghz intel cpu & 128mb ram.. fikk vel 800kbit men så fikk jeg ny pc (2,8ghz + 512 mb ram) og da fikk jeg faktisk litt mere linje enn lovet (ca. 2400kbit) det er riktig! hvis maskinen ikke greier å jobbe så kjapt som internetten blir jo internetten tregere, det sier jo seg selv vel?? hvis du har en oppdatert og god pc, lukk kazaa, dc++ og liknende, og alle andre programmer som bruker internett, gå inn på test-siden og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Da skal du ha en høvlig treg maskin! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har Telenor 2048/256, og sitter på en Pentium III 1Ghz med 512mb ram. Og jeg laster ned på opptil 250kb/s. Så dersom pc`n skal ha noe å si, skal den være utrolig treig! Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 hei, Dette skyldes nok at du bor for langt unna sentralen til ISP'en din. du bør være under 4 km for å få 2 mbit SHDL og 5-6 km med ADSL. Be Levrandøren din om å måle lijen din. dersom den ligger mellom 700 og 800 ohm er det i grenseland og du vil få mye støy på linjen. ps, her kan du teste hastigheten bedre høyreklikk på den filen som er 100mb og velg lagre som, skjekk hvor mange kb/s du får i sekundet. 2 mbit er ca. 234 kbs. kanskje mer. 1 mbit er 126 kbs. link: http://nsn.no/test/ . Mvh Thomas Forsøkte med den fila, uff den synker til mellom 50-60kb/sek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå