Nilsen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) hei dette er min første post på dette forumet så det kan hende den er feilposta.. men. på filmer/serier ser jeg ofte bla. på csi miami at det zomer på bildet og så gjør det klarere.. finnes det slike programmer? gjærne gratis.. Endret 12. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
danielR Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det kommer jo litt an på. Dersom bildet er digitalt er det ikke mulig å forstørre det på noen som helst måte og i tillegg få med flere detaljer inn i bildet. Dersom man skulle få til noe sånt, som man bl.a. ser på disse seriene, måtte man enten hatt et bilde med utrolig bra oppløsning, eller ha et fysisk bilde som blir scannet med bedre opløsning for hver gang det zoomes inn. Som regel er disse sakene man ser på tv litt urealistiske. Uansett, dersom disse programmene finnes, og CSI osv bruker dem, tviler jeg på at de er freeware (gratis) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 oki.. hadde var litt fett sjønner du.. men takk får hjelpa.. *enda en ting lagt på hylla* Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg tror det kalles "filmtriks". Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Hvis du prøver med dette action settet i Photoshop CS sammen med Genuine Fractals plug in så kan du oppnå en viss oppklaring av bildene. Det virker faktisk så godt som vist på websiden! (men ikke slik som effektmakerne i Hollywodd produserer...) http://actions.home.att.net/dSLR_Fractal_Sharpen.html Endret 11. august 2004 av froggyler Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Dette er svart på før i "videoredigerings"forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå