consilium Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Fikk meg en god latter av din tolkning Lenke til kommentar
cerion Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 "pølse" kan jo også ha en annen mening... you take the point Når vi snakker om løse assosiasjoner, var jeg den eneste som tenkte CS? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 "pølse" kan jo også ha en annen mening... you take the point Når vi snakker om løse assosiasjoner, var jeg den eneste som tenkte CS? CS? Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er det bare jeg som har fått andre assosiasjoner enn pølse i brød av denne reklamen? Definitivt bare deg. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Etter å ha lest denne tråden, begynner jeg å småle hver gang jeg ser den reklamen. Han mannen bak disken har jo faktisk et slibrig uttrykk i ansiktet, og han strekker ikke frem noen pølse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg satt her og så på tv. Så begynner reklamepausen og en reklame for Gilde's pølser begynner. Dere har sikkert sett den; en jente mister faren sin og får en pølse av en snill, gammel (stereotypisk?) dame. Så syntes hun det var så godt at hun gjør det samme en gang til, uten å virkelig ha mistet faren. Løst sitert: Jente: Pappa? Pappa? Mann: Har du mistet Pappa'n din? Jente nikker. Mann: Vil du ha en pølse mens du venter? Så får han et litt merkelig smil rundt munnen... Er det bare jeg som har fått andre assosiasjoner enn pølse i brød av denne reklamen? Nei, du er ikke den eneste...hehe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du har for lite å gjøre henger med deg jeg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har ikke sett den, men jeg tror ikke Gilde reklamerer for pedofili her... ^^ haha :!: Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 fyyyy faen sitter her å ler meg skakk... pølse?? ingen?? helt sikker?? ja bare kom inn her.. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg vet særs lite om hvordan pedofile operer, men det er da vel ikke som at de finner et barn og : "1, 2, 3, buksa ned, 4, 5, snabben frem"? Et eller annet lokker de med. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Et eller annet lokker de med. Pølse, vel. Do'h. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Men det er faktisk sant, mannen i boden kan være litt "ekkel". Tenkte det første gangen jeg så den. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 wh1te, du har like god fantasi som en kompis av meg om ikke bedre. Håper du ikke tar det personlig. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 han buss sjåføren på den andre gilde reklamen er jo nesten verre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 wh1te, du har like god fantasi som en kompis av meg om ikke bedre. Håper du ikke tar det personlig. Kommer fint med det, når jeg om et par år sitter og fikler med manus-utkast. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 wh1te, du har like god fantasi som en kompis av meg om ikke bedre. Håper du ikke tar det personlig. Kommer fint med det, når jeg om et par år sitter og fikler med manus-utkast. Da lønner det jo seg at du er venn med Quentin Tarentino! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kommer fint med det, når jeg om et par år sitter og fikler med manus-utkast. No offence eller noe, men jeg tror ikke produktet av din fantasi (jamfør dette tilfellet) gir noen spesiellt stor kommersiell suksess. Muligens på lugubre nederlandske nettsteder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kommer fint med det, når jeg om et par år sitter og fikler med manus-utkast. No offence eller noe, men jeg tror ikke produktet av din fantasi (jamfør dette tilfellet) gir noen spesiellt stor kommersiell suksess. Muligens på lugubre nederlandske nettsteder. Kanskje... Får prøve å pitche ideen til Von Trier og se hva han klarer. ugh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå