Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg satt her og så på tv. Så begynner reklamepausen og en reklame for Gilde's pølser begynner. Dere har sikkert sett den; en jente mister faren sin og får en pølse av en snill, gammel (stereotypisk?) dame. Så syntes hun det var så godt at hun gjør det samme en gang til, uten å virkelig ha mistet faren. Løst sitert: Jente: Pappa? Pappa? Mann: Har du mistet Pappa'n din? Jente nikker. Mann: Vil du ha en pølse mens du venter? Så får han et litt merkelig smil rundt munnen... Er det bare jeg som har fått andre assosiasjoner enn pølse i brød av denne reklamen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har ikke sett den, men jeg tror ikke Gilde reklamerer for pedofili her... ^^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nå tar du i litt vel mye. Enig med at han i pølseboden kan virke litt tvilsom, men han skal bare være grei. Slik som alle som har gilde-pølser tilgjengelig... Det jeg stusset litt på er at hun utnytter pølseselgerene ved å "late" som om hun er ulykkelig... Dårlig moral. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har aldri tenkt over det. Du tenker for mye... Lenke til kommentar
KS Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 "pølse" kan jo også ha en annen mening... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 "pølse" kan jo også ha en annen mening... you take the point Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 joda, men når en man som selger pølser rekker ut en gilde pølse og spør jenta om hun vil ha pølse, så er det vel ikke å ta feil av, det jenta får er grisetarm fyldt med kjøtt, har ikke tenkt på pølse som noe annet enn grisetarm med fyll i denne reklamen... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du har for lite å gjøre Lenke til kommentar
stout Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Finn det skjulte budskapet, se ikke bort fra at det er flere: Nei, nå skal jeg "hjem" og "slenge" noen "pølser" på "grillen". Paranoia rules.. Vi gjør Norge "billigere"..?? Liksom, hallo, liksom... Keep on looking.. :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 og der ble denne omkategorisert til søppel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 og der ble denne omkategorisert til søppel... Heisann... Det er ikke søppel. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 og der ble denne omkategorisert til søppel... Heisann... Det er ikke søppel. det får ikke blitt så mye mer søppel enn dette.. Lenke til kommentar
stout Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 "Omkategorisert", eh? "Søppel", eh? *wink wink, nudge nudge* Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Word. Tenktep å det selv her om dagen Lenke til kommentar
monstar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Word. Tenktep å det selv her om dagen Helt enig, det høres litt "rart" ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen her har for mye fritid og fantasi Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 og der ble denne omkategorisert til søppel... Heisann... Det er ikke søppel. Må nesten spørre, hvor var denne postet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå