Gå til innhold

Hvilken telefon har best radio?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lydmessig vil jeg si N-gage (Men denne mangler dessverre muligheten å velge mellom stereo/mono). Men når det gjelder radio synes jeg tasteoppsettet til Sx1 er flott. Kanalvalgene ligger i knappene som ligger helt inntil skjermen. Blir veldig raskt og lettvint å bytte kanal... :)

Lenke til kommentar

Har testet alle disse. Rangerer slikt:

6230 - Bedre lyd og mer behagelige propper ( kjøp de hvite! ) Dessuten er battertiden ved radiobruk MYE bedre en K700 og SX1

K700i - Bra lyd og lett å bruke. Suger batteriet tomt kjappere

7250, 6610 (i), 3300, 3200, 7210 - Bra lyd og bra propper. BRA batteritid ved radio.

5140 - Syntes ikke lyden var helt på topp. Sikkert mye pga de medfølgende proppene!

SX1 - Batteriet varer ENDA kortere en SE. lyden er glimmrende og funksjonaliteten er bedre en de andre

8310 - MONO!! Styr unna! Det samme gjelder 6600, 7610 osv.

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar

Rontonic: Tror ikke jeg trenger å gjøre det. Derimot tror jeg DU trenger å oppdatere deg litt angående mobilers funksjonalitet. 6600 og 7610 / SYMBIAN ) har ikke INNEBYGGET radio / MP3. Man kan laste ned programvare som er softwarebasert men som gir MONO lyd. Men dette visste du vel?

5140 har jeg hatt i tre uker. Kan godt poste ett bilde av den?

S65 - MIN FEIL!!!! Har knotet på den, men den har selvfølgelig ( og desverre ) IKKE radio!!!Det gikk litt fort i s...vingene

Lenke til kommentar
Rontonic: Tror ikke jeg trenger å gjøre det. Derimot tror jeg DU trenger å oppdatere deg litt angående mobilers funksjonalitet. 6600 og 7610 / SYMBIAN ) har ikke INNEBYGGET radio / MP3. Man kan laste ned programvare som er softwarebasert men som gir MONO lyd. Men dette visste du vel?

5140 har jeg hatt i tre uker. Kan godt poste ett bilde av den?

S65 - MIN FEIL!!!! Har knotet på den, men den har selvfølgelig ( og desverre ) IKKE radio!!!Det gikk litt fort i s...vingene

Ja selvfølgelig vet jeg at 6600 og 7610 kan laste ned 3parts programvare for å spille av mp3 i mono, men det har jo ingenting med saken å gjøre. At en mobil kan laste ned et radio program som streamer visse kanaler over gprs, kaller jeg ikke for å ha radio!! Har testet det og det funker veldig dårlig, og dessuten veldig dyrt. 6600 og 7610 har IKKE radio.

Lenke til kommentar
Hvilken telefon har best radio?

Vurderer 6230. Er den et godt valg hvis kriteriene er at den skal være liten, bra design og god radio og taster?

Jeg synes Nokia 6230 passer godt til dine kriterier.

Den har kjempegode taster, synes jeg. Liten og lett, passer godt i bukselomma. Og den har et flott design. En mer stilren og fin telefon som 6230 må du lete lenge etter, mener jeg.

Endret av Botten88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...