Gå til innhold

Ny vifte til 6800gt?

defzx

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mitt POV 6800gt en stund nå og er gått ganske lei av bråkingen fra viften allerede. Derfor lurer jeg på om det finnes noen gode kjølere til kortet? Hvis ikke, når kommer de gode kjøleranne?

Synes de har bummet fælt på designet.

For det første så blåser viften luften inn over i kabinettet i stedet for at vi skal bruke ett pci spor ekstra. Og vifter er så liten pluss at den går på høy hastighet, noe som gjør at den bråker fælt.

skjermkortet er den største støy kilden i mitt kabinett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det var i slutten av denne månden at det skulle lanseres nye kjølere til 6800 serien fra Arctic (Silencer NV5 ).

Huff du synes det bråker mye? Får mitt Pov på fredagen, kan ikke si at jeg gleder meg så mye hvist det bråker så fælt.

Har du prøvd å klokke ditt, og i så fall hvor høyt får du det ?

Lenke til kommentar
Tror det var i slutten av denne månden at det skulle lanseres nye kjølere til 6800 serien fra Arctic (Silencer NV5 ).

Huff du synes det bråker mye? Får mitt Pov på fredagen, kan ikke si at jeg gleder meg så mye hvist det bråker så fælt.

Det høres bra ut! Kan sikkert klokke enda lengre da :D

Jeg er bare ikke vant med at pc-en skal bråke.. Så når den først bråker litt så irriterer jeg meg, hehe.

Den klokker til Ultra, med kabinett vifter rundt. Har ikke testet lengre.

Det er nydelig på doom3, 1600*1200 high. Gled deg!

Lenke til kommentar
Tror det var i slutten av denne månden at det skulle lanseres nye kjølere til 6800 serien fra  Arctic (Silencer NV5 ).

Det høres bra ut! Kan sikkert klokke enda lengre da :D

Jeg er bare ikke vant med at pc-en skal bråke.. Så når den først bråker litt så irriterer jeg meg, hehe.

Den klokker til Ultra, med kabinett vifter rundt. Har ikke testet lengre.

Det er nydelig på doom3, 1600*1200 high. Gled deg!

du kan alltid kjøpe deg vannkjøling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...