Laman Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Gå for Splinter Cell 2. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 tenkte på det samme Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kan de i det hele tatt sammenlignes? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 tja... kanskje ikke. Men hvilket spill er... best(grafikk, lyd GAMEPLAY osv.)? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 tja... kanskje ikke. Men hvilket spill er... best(grafikk, lyd GAMEPLAY osv.)? SC:PT Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg liker begge to jeg da, og synes ikke de kan sammenlignes, siden det er to ganske forskjellige spill det er snakk om her. Men jeg går for Hitman: Contracts, ettersom jeg har en liten forkjærlighet til leiemordere Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Splinter cell: pandora tommorrow! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Thief 3. OK, det er kanksje ikke like polert som de andre, men jeg synes gameplayet er betraktelig dypere og bedre enn Splinter Cell og Hitman. Selvom det har mange "skjønnhets feil". Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Har kjøpt sp:pt, Sjukt bra da ! Såg på contracts, men det var jo helt likt 2'n jo! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg likte Hitman 2 bedre enn H:C av en eller annen grunn. Ville nok gått for SP2 istedet. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Splinter Cell: Pandora Tomorrow har en forholdsvis enkel, men jevnt over god enspillerkampanje, samt en fabelaktig og ganske nyskapende flerspillerdel. Hitman: Contracts har på sin side mye mer varierte og store oppdrag, og med en stilføring som ganske enkelt er PT langt overlegen. Her er det imidlertid ikke flerspillermuligheter. Thief: Deadly Shadows er det klart minst polerte spillet av de tre, men kan stille opp med en atmosfære og en dybde som overgår begge de to andre - samt den tøffeste hovedpersonen. Hvis jeg ikke alt hadde hatt alle spillene i min samling, ville jeg først gått for Hitman: Contracts og Thief: Deadly Shadows. Våre omtaler: Splinter Cell: Pandora Tomorrow Hitman: Contracts Thief: Deadly Shadows Edit: Har kjøpt sp:pt, Sjukt bra da ! Såg på contracts, men det var jo helt likt 2'n jo! Og det gjaldt ikke Splinter Cell: PT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå