Tomjac Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Mistet min nye D70 i betongen fra ca. 1m høyde.. Det landet flatt og synlige skader er minimale, men bør jeg sende inn kamera til justering eller en annen sjekk?? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har du prøvd å ta bilder med det? Ser speilet ut til å stå riktig? Landet det slik at objektivet fikk seg en støt ville jeg ha sendt det inn til sjekk. Lenke til kommentar
Tomjac Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Alt ser ut som det fungerer, jeg tok noen bilder nå og utifra det jeg kan se skulle det ikke være noe feil med speilet. Her er ett bilde jeg tok nå (Jpeg large og auto, 1.5Mb) www.blinkskudd.net/images/privat/DSC_0001.JPG Objektivet har ingen synlige merker av kontakt, så jeg tror det klarte seg.. Jæ... irriterende.. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Objektivet har ingen synlige merker av kontakt, så jeg tror det klarte seg..Jæ... irriterende.. Akkurat det burde du ikke irritere deg over Gled deg over at du har et robust kamera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå