Juleniss1 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg hiver meg på trenden og lister på skoene mine 1 par Asics Gel DS Trainer lettvekts joggesko 1 par Nike Air Pegasus joggesko 1 par Adidas Intrigue, utslitte og veldig svette joggesko 1 par Nike ACG sandaler 1 par Ecco-sko som jeg bruker til vanlig 1 par Ecco finsko 1 par Salomon Gore-Tex sko som jeg bruker om vinteren. Ellers er det vel støvler, skisko og snowboardsko. Og sist men ikke minst. Mine übersexy orange konkuransesko Asics Cyberpermanence ^^ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Piratbukser er ikke fælt. Piratbukser er snaxy!! Bra none ha skjønt det Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 LarsP Folk får gå som de vil for min del, er ikke min sak, selv om jeg seg misliker endel trender og klesstiler (les: Ungdomsparti pamp og hjernedød mote). Men jeg synes det er trist at så masse ungdom bare følger moten og ikke finner sin egen stil som de er komfortabel med. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Olsen: *kos* Ok, da må jeg vel liste opp skoene mine jeg og da: Nike Air Max Joggesko Nike Air Max Innesko Adidas Montreal (ooh, de er grønne) Nike golfsko (joggesko-stil) Footjoy golfsko (svarte) Etonic golfsko (hvite) Diesel sandaler D&G flipp-flopps Prada finsko Menzoni finsko Norske millitærets overskuddslager sine Armyboots Le Coq Sportif - America Diesel vintersko Endret 12. august 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 [*]Footjoy golfsko (svarte) r0x0r Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg foretrekker dog mine hvite Etonic-sko. De er pr0n®. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Golf is teh shizit Lenke til kommentar
lodott Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Men jeg synes det er trist at så masse ungdom bare følger moten og ikke finner sin egen stil som de er komfortabel med. Jeg kjenner mange som sier det samme. De går alle i stygge, fæle, ekle strikkeklær fra Fretex og ser jo i bunn og grunn helt like ut alle sammen. So much for your own style, eh? Endret 12. august 2004 av lodott Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Fakta er vel at man alltid vil assosiere seg med sin omgangskrets, og derfor også følge/lede den. Mennesker er flokkdyr. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Er ikke jeg et flokkdyr? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Fiskehatter... fysjom fysjom (var populært noen år tilbake der jeg gikk på barneskole, gikk aldri med det selv) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det er ikke prisen på buffalo skoene som er så ille.. Har selv 2004 AirMax til 1800kr, men utseendet! Det er SÅ fjortis faktor! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg får vel hive meg på skotrenden: 1 par adidas (allstar?) - hvite med røde striper og røde lisser 1 par av merket globe (de er supre å gå med) 1 par høyhælte beige sko 1 par pensandaler 1 par bunadsko 2 par pensko 1 par fotballsko av merket adidas (de er forøvrig blå med hvite striper og litt rødt på. slå den!) 1 par buffalo (oh, skrekk oh gru) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) -"partybriller"-oppbrettet krage -ankelsokker (kjenner dog en del som digger å gå med slike) -vest, generelt -bandana -piratbukser i dongeri på gutter Og til slutt den generelle Oslo-vestkant stilen, ser helt überharry ut. Jeg går da i mye (det meste..) du har satt på den listen... Men angående sokkene... Er det bedre om jeg tar ett par vanlig sokker og ruller ned?(Har fått flere komentarer på det enn halvsokker..) EDIT: Og piratbukse er tøft Endret 12. august 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ankelsokker er jo genialt. Det er mildt sagt stygt å gå med lange sokker med "harrybrett". For ikke snakke om tennis-sokker. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) piratbukser er deilig (og gå med, ikke kose ) men vi liker ikke "juurag" eller noe lignende som dissa "skumle" hip-hop guttene går med under capsen...... huff, of ankelsokker har jeg ikke noe til overs med.. Hva har du imot tennissokker, det er jo best og ha på seg?! Endret 12. august 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Vel, jeg synes i allefall at vanlige bomullssokker med 20% blabla-stoff er MYE mer behagelig. Tennissokker er "just plain fugly". Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Bandana>Hodesokk IMO (Men begge deler suger) #redigert vekk litt uønska innhold.# Endret 12. august 2004 av Jankee Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg går da i mye (det meste..) du har satt på den listen... Men angående sokkene... Er det bedre om jeg tar ett par vanlig sokker og ruller ned?(Har fått flere komentarer på det enn halvsokker..) EDIT: Og piratbukse er tøft Spørs hvordan du ruller dem.. hvis du bokstaveligtalt RULLER dem, så ser det sikkert litt rart ut. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg kan ikke skjønne hva som er galt med piratbukser.syns både jenter og gutter er fin med piratbukser! Er det et plagg jeg missliker sterkt er det disse nettingklærne, i vartfall på gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå