Dorian Gray Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg eier ikke 6 par med sko, PUNKTUM. Let alone noe så usj som buffalo. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg eier ikke 6 par med sko, PUNKTUM. Let alone noe så usj som buffalo. Men så har ikke du skofetisj heller da. Jeg har 43 par sko. Ikke alle brukes, dessverre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg eier ikke 6 par med sko, PUNKTUM. Let alone noe så usj som buffalo. Men så har ikke du skofetisj heller da. Jeg har 43 par sko. Ikke alle brukes, dessverre. Jeg som bare har 13 par EDIT: Må kjøpe ett par til, så det ikke bringer ullykke Endret 11. august 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg har og ganske mange par sko. Så har jeg minst 6 par solbriller. Men, dette er det værste: 7 rosa skjorter og EN knallrosa bukse. HÆHÆHÆ Forresten, Joachim, dette bildet laget jeg til ære for deg: Endret 11. august 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har ett par som jeg har brukt i 2 år, sommer og vinter. Utrolig nok er de ikke veldig sure Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Men, dette er det værste: 7 rosa skjorter og EN knallrosa bukse. HÆHÆHÆ Forresten, Joachim, dette bildet laget jeg til ære for deg: http://galleriet.akamera.no/albums/feilbilder/adj.jpg Ææææææææææsj!! Se på han gutten der med den rosa skjorta! EDIT: fjerne IMG-taggen ja.. Endret 12. august 2004 av gixer Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 What are you? Some kind of fashion freak? *humre* Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har 2 par sko 3 bukser 2 gensere en del sokker, boxere, t-skjorter osv--- Ananas: Hvis hobbyen din er klær så er det helt greit å ha så mange sko da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Jeg har og ganske mange par sko. Så har jeg minst 6 par solbriller. Men, dette er det værste: 7 rosa skjorter og EN knallrosa bukse. HÆHÆHÆ Forresten, Joachim, dette bildet laget jeg til ære for deg: Og jeg har bare tre rosa skjorter (en RL-SKJORTE, en Levi's pique, og en Versace med v-hals) Lenge leve rosa! Endret 12. august 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg eier ikke 6 par med sko, PUNKTUM. Let alone noe så usj som buffalo. Men så har ikke du skofetisj heller da. Jeg har 43 par sko. Ikke alle brukes, dessverre. Du er virkelig et offer for konsumverden! Det er det sykeste jeg har hørt på lenge.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har 8000 tskjorter! YEAH! Samler på hardrock og sånt. Snart skal jeg bestille fra bl a Wicked Jester og TSHIRTHELL. Ellers er "Bite Me" skjorten en stor hit! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ja, og jeg kjøper alt lacoste krokodillen er sydd på! :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du er virkelig et offer for konsumverden! Det er det sykeste jeg har hørt på lenge.. Nå overdriver du. Jeg har sko til alle anledninger - helt til jeg dør. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du er virkelig et offer for konsumverden! Det er det sykeste jeg har hørt på lenge.. Nå overdriver du. Jeg har sko til alle anledninger - helt til jeg dør. Og 43 par sko er IKKE å overdrive..? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Moteplagg du ikke kan fordra? -Raddisklær i Fretex-stil. -Boksesko -Piratbukser -Gensere med vide halser -Hip-hop-klær -Lyseblå olabukser generelt det folk på musikk dans og drama har på seg Eg hatar dei klærne! Endret 12. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Moteplagg du ikke kan fordra? -Raddisklær i Fretex-stil. -Boksesko -Piratbukser -Gensere med vide halser -Hip-hop-klær -Lyseblå olabukser generelt det folk på musikk dans og drama har på seg Eg hatar dei, eg hatar dei! Holger da! Hva er galt med piratbukser og lyse olabukser? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Det er problemer innad i Høyre. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Nå overdriver du. Nei, jeg syns egentlig 43 par sko er helt normalt for ei som ikke har runda 20 en gang.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har 2 par sko.. Et par gamle svette joggesko og et par deilige Ecco sko : Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg ahr 3 par sko som er i bruk: 1 par puma sko 1 par skatesko "Globe" 1 par mokkasiner elller hva det heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå