runela Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 For og være erlig syns jeg klestiler passer og er litt forsjellig fra persjon til persjon. Klærne sier litt om en persjon og desuten er det da mange som får fram en god del av sjarmen med og kle seg sånn som de mener er pent da Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Er ikke dette for å få gratis kollektivtransport? Det vet jeg ikke, men det ser i alle fall mindre kult ut. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bandana satans verk. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg liker ikke LUE om sommern. Det er skrekkelig fælt. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Er ikke dette for å få gratis kollektivtransport? Det vet jeg ikke, men det ser i alle fall mindre kult ut. Det er kult da, hvartfal ifølge en del jenter så er uniform sexy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Det er kult da, hvartfal ifølge en del jenter så er uniform sexy Poenget var vel snarere at det IKKE er kult å brife uniformen? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) buffalo sko bandanar, t-skjorte ermer tredd over huet i mangel på bandanar napapirji pullover jakker Edit: skrivefeil Endret 11. august 2004 av mbskywalker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 buffalo sko bandanar, t-skjorte ermer tredd over huet i mange på bandanar napapirji pullover jakker Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Folk som ikke gidder skifte av seg militærdrakten før de tar bussen til byen, og tror de er tøffe og barske pga. en ussel uniform. Hehe, det er nok fordi man får reise nesten gratis når man har på uniform. Tror ikke vernepliktige flest synes uniform er så veldig *kult* på generell basis. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) buffalo sko bandanar, t-skjorte ermer tredd over huet i mange på bandanar napapirji pullover jakker Lættis. Tenker på alle "Nyelandsmennsomtrordeeiergata" i Moss når jeg ser den lista de bokseskoene. og de sandalene som er foreslått. har aldri skjønt meg på det bokseskogreiene. *usje* Jeg HAR boksesko. Til min unnskyldning bruker jeg dem bare når jeg er sur på mamma. Rart, men sant. Har egentlig "racingsko" fra Adidas, men alle tror det er boksesko. Utrolig hvor lite peiling folk har på sko altså. Skal prøve å finne noen bilder. EDIT: Boksesko er teite, racingsko er konge! Endret 11. august 2004 av gixer Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Folk som ikke gidder skifte av seg militærdrakten før de tar bussen til byen, og tror de er tøffe og barske pga. en ussel uniform. Hehe, det er nok fordi man får reise nesten gratis når man har på uniform. Tror ikke vernepliktige flest synes uniform er så veldig *kult* på generell basis. Om de de bærer uniform, får de 75% avslag på all offentlig transport (mener jeg og huske). Dermed rettferdig gjør dets utsende det meste Endret 11. august 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 buffalo sko Vanskelig å glemme noe slikt, men jeg er 100% enig. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Personlig synes jeg det er stygt med jenter som går med 3 forskjellige sterke farger(sterk rosa, gult eller blått). Og lester i boksesko om sommeren Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 buffalo sko Vanskelig å glemme noe slikt, men jeg er 100% enig. Helt enig....sier jenta med seks par i boden. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Helt enig....sier jenta med seks par i boden. lårdy.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 SEKS par?! Jeg BRUKER dem ikke NÅ, da. Helloo-ooH liksom! Det var da jeg hadde min Miss Sixty periode. Hadde nesten alle modellene der og. God, I am so weak Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 SEKS par?! Jeg BRUKER dem ikke NÅ, da. Helloo-ooH liksom! Det var da jeg hadde min Miss Sixty periode. Hadde nesten alle modellene der og. God, I am so weak Koster ikke de buffalo skoen opp mot 1000 kr da ? Det er myyyye penger ! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Men nå kjører jeg stiiiiiiiiiiiil. Forresten liker jeg ikke jenter som kjører "fargesmæsj" - det vil si at de har på seg lag med tøy, HVER i forskjellig farge. ROTETE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå