Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Man trenerg ikke være ond bare fordi man kjøper en genser til tusen kroner som tilfeldigvis hadde lindeberg logo på seg.. EVIL! *peke* :!: Prøvde å smile søtt da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Sånn hettegenser med litt forhøyning rundt halsen er überdigg å ha på. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Sånn hettegenser med litt forhøyning rundt halsen er überdigg å ha på. Vet ikke om det var ironi eller ikke men det er faktisk det, også er det den mykeste hettegenseren jeg har hatt Pyttsann om den kosta lit mye, mamma betalte halvparten Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Folk som ikke gidder skifte av seg militærdrakten før de tar bussen til byen, og tror de er tøffe og barske pga. en ussel uniform. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Vet ikke om det var ironi eller ikke men det er faktisk det, også er det den mykeste hettegenseren jeg har hatt Pyttsann om den kosta lit mye, mamma betalte halvparten Det var seriøst ment. Prøvde en lignende en (dog ikke Linderberg), satan den var herlig. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Sånn stil. Jeg synes det ser så jævla fjortis og ekkelt ut. Hva faen er poenget med å blotte den bleike magen sin til hele Oslo? Hehe.. OG med skrivefeil på toppen :!: Endret 11. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 SÅ enig med deg Thea! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Sånn stil. Jeg synes det ser så jævla fjortis og ekkelt ut. You win the price! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har sett flere fjortiss topper med leifer på Så en for litt siden med I'm am eller noe. Husker ikke hva det var etter det men det var I'm am Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Sånn stil. Jeg synes det ser så jævla fjortis og ekkelt ut. You win the price! *takker og bukker* I do my best! Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Folk som ikke gidder skifte av seg militærdrakten før de tar bussen til byen, og tror de er tøffe og barske pga. en ussel uniform. eni med deg ja Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ikke pent det/de Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hva faen er poenget med å blotte den bleike magen sin til hele Oslo? If you got, then flaunt it Ser kanskje litt fjortis ut, men damn it, i like it! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Folk som ikke gidder skifte av seg militærdrakten før de tar bussen til byen, og tror de er tøffe og barske pga. en ussel uniform. Er ikke dette for å få gratis kollektivtransport? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvordan er den perfekte klesstilen da ? Litt Off-topic egentlig men .... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Hva faen er poenget med å blotte den bleike magen sin til hele Oslo? If you got, then flaunt it Ser kanskje litt fjortis ut, men damn it, i like it! Hva er det du liker? En hvit, blek mage som henger over buksen? Jeg synes ikke det er så særlig nam, jeg...Går an å overlate LITT til fantasien... Hmm... Den samme jenta kalte meg soss her om dagen bare fordi jeg ikke går med bar mage... yiha, jeg er østkant4lyfe! Endret 11. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Folk som ikke gidder skifte av seg militærdrakten før de tar bussen til byen, og tror de er tøffe og barske pga. en ussel uniform. Tror det er påbudt da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Litt Off-topic egentlig men .... Så ikke spør. Det kommer ingenting ut av en slik debatt. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hva faen er poenget med å blotte den bleike magen sin til hele Oslo? If you got, then flaunt it Ser kanskje litt fjortis ut, men damn it, i like it! Hva er det du liker? En hvit, blek mage som henger over buksen? Jeg synes ikke det er så særlig nam, jeg...Går an å overlate LITT til fantasien... Hmm... Den samme jenta kalte meg soss her om dagen bare fordi jeg ikke går med bar mage... yiha, jeg er østkant4lyfe! jaok, bleike mager er ikke noe særlig å se på, men stilen er ikke dårlig imo. Og det er ikke akkurat mager jeg driver å fantaserer om heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå