Jan Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg traff hodet på spikeren ja. Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Ikke si at du bruker en t-shirte i 15 år. jeg kaster mine etter 4 år maks... Endret 5. oktober 2004 av Hestetun Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kler som er noe opprevet, holdt sammen med knappenåler. Patcher, buttons. Gjerne fakriskjerf, rutete type. Veske Noe brun, grå type. Sko som har gått sine dager. Gjerne litt speisa ornament og sveis, f.eks 1 meter langt hår på guttaboys og 1 mm på jenter. Du beskrev akkurat nøyaktig et menneske som går i klassen min. Medlem i RU... OMG! Du beskrev akkurat ett tjuetalls mennesker jeg kjenner! 3 av de er med i RU!!! Ellers så kjenner jeg hundrevis av RUere som har hundrevis av forskjellige stiler. jeg kjenner rockere, raddiser, blitzere, freaker, motefreaker, you name it, som er med i RU. Men for all del, generaliser. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Neinei, du misforstår (litt). Poenget var at den nøyaktige beskrivelsen stemte så utrolig overens med et menneske jeg kjenner, og beskrivelsen var en generalisering av RU-medlemmer. Selvfølgelig er jeg klar over at ikke alle der kjører den stilen... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Vel, poenget mitt er at de fleste som kler seg slik IKKE er med i RU. EDIT: Men for å kjøre on-topic. Så kan jeg ikke fordra slike moonboots med pels. Det ser virkelig forferdelig ut. Endret 6. oktober 2004 av olsen Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ikke si at du bruker en t-shirte i 15 år. jeg kaster mine etter 4 år maks... Ikke jeg, men voksne mennesker, da. Jeg er 14 år og ganske lav. Kommer til å vokse en del, og kommer ikke til å bruke en t-skjorte i 15 år!! Sånn for å feie all tvil av veien Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 de er sikkert greie til bruk i boxing men ikke noe mer.... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ... Men for all del, generaliser. Will do. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Klær som består av "fiskenett". Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Og hva er så UGG-sko? Korte sko som har form som støvler, men som er kledd på litt pels. Uhm, var ikke så lett å forklare Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Som du tidligere har kalt månesko? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Som du tidligere har kalt månesko? Nei, månesko er mye større og full av fuskepels. Disse har liksom "bjørnehår" på seg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kanskje det er sko man utbryter "UGG" når man ser. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Som du tidligere har kalt månesko? Nei, månesko er mye større og full av fuskepels. Disse har liksom "bjørnehår" på seg. Det er seriøst det støggeste skotøyet jeg noen gang her sett. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 AnAnAs: Nå er jeg med. Og ja, de er stygge... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ikke si at du bruker en t-shirte i 15 år. jeg kaster mine etter 4 år maks... Ikke jeg, men voksne mennesker, da. Jeg er 14 år og ganske lav. Kommer til å vokse en del, og kommer ikke til å bruke en t-skjorte i 15 år!! Sånn for å feie all tvil av veien Man kjøper ikke sånne t-skjorter når man er i voksealderen. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Og hva er så UGG-sko? Hva skulle man gjort uten google's bildesøk Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Gudene vet jo om det er et merke det er snakk om, eller om det er et nyinnført AnAnAs-ord som blir skrevet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå