Jan Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Folk som går i rødungdom klær å for å stå for noe politisk når de ikke vet hva politikk er engang. jeg spurte en råd ungdom aktivist engang om han var for eller mot privtisering.. det det hviste han ikke helt OMG Hva pokker er rødungdom klær? Kler som er noe opprevet, holdt sammen med knappenåler. Patcher, buttons. Gjerne fakriskjerf, rutete type. Veske Noe brun, grå type. Sko som har gått sine dager. Gjerne litt speisa ornament og sveis, f.eks 1 meter langt hår på guttaboys og 1 mm på jenter. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Kler som er noe opprevet, holdt sammen med knappenåler. Patcher, buttons. Gjerne fakriskjerf, rutete type. Veske Noe brun, grå type. Sko som har gått sine dager. Gjerne litt speisa ornament og sveis, f.eks 1 meter langt hår på guttaboys og 1 mm på jenter. Du beskrev akkurat nøyaktig et menneske som går i klassen min. Medlem i RU... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 fancy t-sjorte det står et eller annet teit på+ dressjakke utenpå, enda værre med trailercaps til!! Generelt alle helt enkle gensere/t-sjorter hvor selve merke-logoen er det som er liksom er kult... Og for ikke å glemme den alltid hatede: g-sting-sprekken, æsj!!! G-streng er bare genialt... Alt det annet du skreiv der er jo bare knall, typisk min meg når jeg skal på byen... Men ikke trailercaps Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg hater når jenter kler seg i denne "advokat-stilen".... trasig! Hei, jeg går med det...og det er LEKKERT. Hallo. Jenter i kontorskjørt, slips, hvit bluse og høye hæler. Som sagt jeg liker det. Berre lekkert Du har jo litt rett i det, men enkelte folk passer bare ikke inn i det! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Kler som er noe opprevet, holdt sammen med knappenåler. Patcher, buttons. Gjerne fakriskjerf, rutete type. Veske Noe brun, grå type. Sko som har gått sine dager. Gjerne litt speisa ornament og sveis, f.eks 1 meter langt hår på guttaboys og 1 mm på jenter. Du beskrev akkurat nøyaktig et menneske som går i klassen min. Medlem i RU... OMG dette er utrolig, en i klassen min går også akkuratt sånn, og, han er også med i RU!!!!!! han har hår til skuldra, og hr farga det svart. Laughing out loud EDIT: herregud leste gjennom en gang til og tenkte meg om, det stemmer på en prikk!!! Endret 1. oktober 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Så en ting i dag som jeg ble kvalm av: Sånn bestemors-strømper-ting på hodet! Så en sånn der wannabe-nigger-in-da-hood-wit-da-homies-yoyo-boyakasha-fyr som gikk med sånn halvveis gjennomsiktig strømpe på hodet. Faktisk noe av det dummeste jeg har sett på lang tid EDIT: Og sånne anti-kapitalist-studenter som går med "gegen nazis"-plakat på ryggen og klær fra fretex... Burde de ikke la de som virkelig trengte überbillige klær, få ha de i fred? Endret 1. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så en ting i dag som jeg ble kvalm av:Sånn bestemors-strømper-ting på hodet! Så en sånn der wannabe-nigger-in-da-hood-wit-da-homies-yoyo-boyakasha-fyr som gikk med sånn halvveis gjennomsiktig strømpe på hodet. Faktisk noe av det dummeste jeg har sett på lang tid EDIT: Og sånne anti-kapitalist-studenter som går med "gegen nazis"-plakat på ryggen og klær fra fretex... Burde de ikke la de som virkelig trengte überbillige klær, få ha de i fred? Saa enig ! Litt of topic : Loomy spiller du q3 compoen paa OsloLAN? Og hva betyr "gegen". Noe annet jeg ikke liker er naar gutter gaar med hvit/rosa beltereim. Og g-unit wear. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Litt of topic : Loomy spiller du q3 compoen paa OsloLAN? Nope, befinner meg på andre siden av fjellet, jeg Og hva betyr "gegen". "Anti" eller "imot". Noe sånt som dette jeg tenker på: http://www.hauptquartier.ac/pics/gegnazis.gif Så en fyr på bussen en gang som hadde stiftet en sånn logo til ryggen på en gammel fretex-dressjakke. Måtte bare le (Ikke at det er noe galt i å være imot nazisme da.. Tvert imot) Endret 2. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg digger den SVENSKE stilen, mye farger og stilige olabukser.... Skulle ønske jeg kunne gå med joggeukse på gata jeg også, men hvem får seg en fin dame da, jo jeg, men så har jeg utseende med meg da.......hehehehe Jeg hater studenter som har politiske meninger sydd på klærne sine uten at de er med i en demonstrasjon. Hater blærum gutter Gutter med rosa skjorter, eller rosa caps. Hater kler seg som tror de er gangstere, men som ikke har helt skjønt det når de bruker en sol caps bak fram samt. at den er opp ned. har jeg fler....hmmm alle som bruker noe som har lacost skrevet på seg!!!!!!! Endret 2. oktober 2004 av Hestetun Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg hater studenter som har politiske meninger sydd på klærne sine uten at de er med i en demonstrasjon. Rød ungdom mener du? Bha, er ikke no fan av rød ungdom, ikke ta det personlig Olsen..... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hater blærum gutter Gutter med rosa skjorter, eller rosa caps. alle som bruker noe som har lacost skrevet på seg!!!!!!! Jeg bor i Bærum og er omringet av slike folk 24/7 Jeg er ikke slik. Har en litt annen klesstil, men mange i klassen min......OMG Pent er det ikke.....nei forresten....det er til å spy av Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg digger den SVENSKE stilen, mye farger og stilige olabukser.... Skulle ønske jeg kunne gå med joggeukse på gata jeg også, men hvem får seg en fin dame da, jo jeg, men så har jeg utseende med meg da.......hehehehe Jeg hater studenter som har politiske meninger sydd på klærne sine uten at de er med i en demonstrasjon. Hater blærum gutter Gutter med rosa skjorter, eller rosa caps. Hater kler seg som tror de er gangstere, men som ikke har helt skjønt det når de bruker en sol caps bak fram samt. at den er opp ned. har jeg fler....hmmm alle som bruker noe som har lacost skrevet på seg!!!!!!! Og hva er galt med La Coste? Ikke at jeg har så mange t-skjorter fra dem, men likevel, hva er galt? De har masse fint de! Blærum blærum blærum, masekopp. Selv går jeg gjerne i pastellfarver, rosa includert. Jeg bor dog ikke i bærum, men vokste opp på Eiksmarka. Og det alle tror med at "blærum"-gutter er så ille er helt hinsides hva det faktisk er. Dessuten, i bærum vest er det en del mennesker som ikke akkurat kler seg "sossette". Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) alle som bruker noe som har lacost skrevet på seg!!!!!!! Hva er galt med det? De har noen råfine t-skjorter (pirque?) som holder i massevis av år. Endret 2. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja Lacoste er fint, men det er det ikke alle som godtar. Enten kan du kjøpe en t-skjorte som varer i 5 år, eller en Lacoste t-skjorte som varer i 15år og ser ut som ny Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Du beskrev akkurat nøyaktig et menneske som går i klassen min. Medlem i RU... Han beskrev akkurat nøyaktig halvparten av skolen min, altså de "omg så kule anti-bimbo-fjortizzbabezZene som setter seg på andre sin eiendom uten lov". Men for all del, kle dere slik dere vil. Og jeg disser på ingen måte RU. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja Lacoste er fint, men det er det ikke alle som godtar. Enten kan du kjøpe en t-skjorte som varer i 5 år, eller en Lacoste t-skjorte som varer i 15år og ser ut som ny En t-skjorte for en hundrelapp varer et halvt år. Kjøper du en klassisk La coste pique kan sønnen din bruke den uten at noen reagerer. KVALITET. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Orket ikke å lese mer enn 50% av all motehatet her, men kan da komme inn med min mening Mjaaaa. Det er da ikke lett å komme på noe, da det er så veldig mye jeg hater - dog det aller, aller værste er folk som går med klær det ser ut som de har vært i hundeslagsmål (opprevne klær ol). Ellers liker jeg å gå i svart dress (ja - noen liker det også ) ellers er hjemmeklærne normalt bukse (dongeri el) og skjorte, mens jobbklærne varierer litt. Alt fra svart buksa og skjorte til noe litt lettere. Eier ikke mange par sko. et par kjøresko, vintersko, militærstøvler, og sko til vektløftinga (brede treningssko). Eier faktisk bare 4 ytterjakker 1x militæruniform 1x regnjakke/vindjakke 1x vinterjakke og 1x sommerjakke. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kler som er noe opprevet, holdt sammen med knappenåler. Patcher, buttons. Gjerne fakriskjerf, rutete type. Veske Noe brun, grå type. Sko som har gått sine dager. Gjerne litt speisa ornament og sveis, f.eks 1 meter langt hår på guttaboys og 1 mm på jenter. Du beskrev akkurat nøyaktig et menneske som går i klassen min. Medlem i RU... OMG dette er utrolig, en i klassen min går også akkuratt sånn, og, han er også med i RU!!!!!! han har hår til skuldra, og hr farga det svart. Laughing out loud EDIT: herregud leste gjennom en gang til og tenkte meg om, det stemmer på en prikk!!! Hva faen er RU?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hva faen er RU?? Rød Ungdom Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja Lacoste er fint, men det er det ikke alle som godtar. Enten kan du kjøpe en t-skjorte som varer i 5 år, eller en Lacoste t-skjorte som varer i 15år og ser ut som ny En t-skjorte for en hundrelapp varer et halvt år. Kjøper du en klassisk La coste pique kan sønnen din bruke den uten at noen reagerer. KVALITET. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå