Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Bra, AnAnAs. Hva er bra? Jeg har funnet ut at jeg HATER, virkelig HATER, pelsjakker also known as Canada Goose! De er så DRIIITstygge og ikkeno spesielle, og hvorfor kan ikke folk ha sin EGEN stil istedenfor å fly med samme jakke som hele verden? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg hater når jenter kler seg i denne "advokat-stilen".... trasig! Hei, jeg går med det...og det er LEKKERT. Hallo. Jenter i kontorskjørt, slips, hvit bluse og høye hæler. Som sagt jeg liker det. Berre lekkert Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 fancy t-sjorte det står et eller annet teit på+ dressjakke utenpå, enda værre med trailercaps til!! Generelt alle helt enkle gensere/t-sjorter hvor selve merke-logoen er det som er liksom er kult... Og for ikke å glemme den alltid hatede: g-sting-sprekken, æsj!!! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 En cordfløyel dressjakke utenpå en t-skjorte er tøft det, da Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 En cordfløyel dressjakke utenpå en t-skjorte er tøft det, da Like kult som de i Idol og homsepatruljen! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 En cordfløyel dressjakke utenpå en t-skjorte er tøft det, da Agreed. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Stripete gensere alle MD-jenter har et eksemplar av. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Genser over skuldrene er lame til de grader. Typisk wannabe rich looking. Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Stripete gensere alle MD-jenter har et eksemplar av. MD-jenter? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Stripete gensere alle MD-jenter har et eksemplar av. MD-jenter? Sikkert musikk, dans og drama Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) [quote name='LarsP' date='11/08/2004 : 20:46'] omfgrolfmanz. Så mye sært her: "aaw, sosseklær er så huff huff" Jaja, når ble prisen på et plagg synonymt med at plagget faktisk er stygt. Jeg kan gjerne svi av 1000,- på et belte om det virkelig er fett. "G-streng" .... KAF?????????????? Det er jo guds gave til kåte mannfolk. --------- gutten har lest leksen sin segge-, gangster-, og skateklær er noe dritt. Man må jo ha litt klasse Endret 29. september 2004 av Wobokel Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 En cordfløyel dressjakke utenpå en t-skjorte er tøft det, da Agreed. Enig. Enda tøffere med ei feit veske, og et par fancy hightops. Jeg føler en viss mangel på beundring for parkaser. Det er ufattelig drittstygt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg føler en viss mangel på beundring for parkaser. Det er ufattelig drittstygt. HEI! Jeg har parkas(tror jeg bilde kommer i morra (tror jeg )), og den er drit kul! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Parkas er fett det, synes jeg...til noen. Da pappa var yngre ble det kalt taperjakke, så han kunne aldri tenke seg å ha en slik på seg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Hva slags parkas er det dere mener? Indianerparkas elns? Endret 30. september 2004 av tjalla Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg hater gutter som har langt hår og går rundt med sånne rosa polo t-skjorter og sånt! En venn av meg har en bror som kan gå i alt rosa og sånt bare det står polo på det... Det er så femi at det går ikke ann! Bukser som koster 3000 kr og allerede er full av hull! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva slags parkas er det dere mener? Jeg mener slike, i alle fall. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det verste jeg ser, og da stort sett når jeg er på østlandet, er gutter med lyseblå og rosa panne/hår-bånd... Det syns jeg ser jævlig ut, men det er sikkert fancy der de er med sine egne... :!: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ' date='30/09/2004 : 17:21'] Det verste jeg ser, og da stort sett når jeg er på østlandet, er gutter med lyseblå og rosa panne/hår-bånd... Øj! Du tenker på Oslo vest, ikke hele Østlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå