sim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Folk som går med "kamuflasjebukser" uten noen spesiell grunn til det, irriterer meg. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg hater når jenter kler seg i denne "advokat-stilen".... trasig! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg liker ikke: - gusjegrønne og sennepsgule damesko - alle plagg med bare en skulderstropp eller annen form for asymmetri - piratbukser - rosa t-skjorter Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg hater når jenter kler seg i denne "advokat-stilen".... trasig! Synes du? Jeg liker det veldig godt, jeg!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Folk som går med "kamuflasjebukser" uten noen spesiell grunn til det, irriterer meg. Kanskje de ikke liker å bli sett? Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kanskje de ikke liker å bli sett? Kanskje det.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Gutter med rosa klær. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Gutter med rosa klær. Nei, det er jo bare søtt da Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 på visse homsebarer får du nok litt anseelse ja. eller hvis du er med i musikkfilmen til en o-zone-sang. men bortsett fra det ser det bare ekkelt ut.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) mm Endret 28. september 2004 av chil Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Folk som går i rødungdom klær å for å stå for noe politisk når de ikke vet hva politikk er engang. jeg spurte en råd ungdom aktivist engang om han var for eller mot privtisering.. det det hviste han ikke helt OMG Hva pokker er rødungdom klær? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jack and Jones gensere... det værste jeg ser er (horisontal)stripete J&J gensere i "glatt" polyesterstoff. OBS! Viktig å skille mellom boksesko og hightops! Jeg har de her, de ser forresten mye bedre ut når man ikke har lisser i den øverste delen. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg gjør. Og? Jeg anser en liten anelse av sarkasme, men det er ikke godt å vite. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg gjør. Og? Jeg anser en liten anelse av sarkasme, men det er ikke godt å vite. Jeg mente at jeg diskriminerte mot feite som viser fram tangatrusen. Det mener jeg er forbeholdt de som har brukt litt tid på å holde kroppen i form. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg hater når jenter kler seg i denne "advokat-stilen".... trasig! Hei, jeg går med det...og det er LEKKERT. Hallo. Jenter i kontorskjørt, slips, hvit bluse og høye hæler. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Må ha nettingstrømper. Da blir'e lækkert. Synd det ikke er nettingstrømper i Sims2. *google etter* Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 -pappa gutt stilen med dyre merker og haaret fult av guff, gjerne med en dum klut ovenpaa der igjen. -hip hop stilen, flava,fubu,fuss etc -femenine gutter Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 OBS! Viktig å skille mellom boksesko og hightops! Jeg har de her, de ser forresten mye bedre ut når man ikke har lisser i den øverste delen. Mmm.. Ja man kan skille mellom dem. J****la stygge og ganske stygge. Slenger meg på Haltan på de bokseskoene, ellers misliker jeg sterkt pannebånd, trailercaps, hockeysveis (vet det ikke er et klesplagg, men likevel..), glorete 80-tallsklær (miniskjørt osv. i neongult, rosa og neongrønt ), rosa skjorter på gutter, moonboots, boblevester, mokkasiner, cowboyslips og piratbukser. Tror det var alt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ja, æsj, jeg liker ikke moonboots. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå