OscarWoHA Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Gutter med tørkle på hodet. Det er så sinnsykt gay. Synes jeg da. Endret 25. september 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Gutter med tørkle på hodet. Det er så sinnsykt gay. Synes jeg da. jeg går med tørkle på hodet Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg så en gammel dame i går som hadde svære, røde sugekopper under skone! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Vet ikke hva du mener med månesko, men jeg skjønner ikke at jenter får på seg de skoene som ser ut som sånne cherox-greier man hadde som barn, bare at de er kledd med fake-pels. (eller ser ut som en vrengt sau) Det er månesko. :urk: Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) En lærer på skolen vår gikk i g-streng, og med kjetting utenpå lommene på buksa. Da hun bøyde seg ned, og man så g-strengen så det ut som om hun hadde kjetting g-streng.....det hører tili historien at hun er over 50 år gammel Edit: En i klassen min har en Armani strikkegenser, til 2800,- og jeg trodde den var hjemmestrikka!! Det tror alle som ser ham! Mistar litt av meningen med merkeklær da. Edit 2: En på skolen min går i Svart matrix skinn jakke, med hestehale!!! Endret 25. september 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Gutter med tørkle på hodet. Det er så sinnsykt stygt. Synes jeg da. Sånn, nå er jeg også enig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Edit 2: En på skolen min går i Svart matrix skinn jakke, med hestehale!!! En skinnjakke med hestehale? Nå har jeg hørt det også! Utrolig hva disse klesdesignerne finner på for tiden. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 En lærer på skolen vår gikk i g-streng, og med kjetting utenpå lommene på buksa. Da hun bøyde seg ned, og man så g-strengen så det ut som om hun hadde kjetting g-streng.....det hører tili historien at hun er over 50 år gammel Hvilken skole går du på da!? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Gutter med tørkle på hodet. Det er så sinnsykt gay. Synes jeg da. jeg går med tørkle på hodet Æsj. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 G-strenger! usj... Hmm..... Jeg synes ikke G-strenger er så fælt jeg, spør du meg er det bare sexy Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 xerminx: På 50 år gamle lærere? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hmm..... Jeg synes ikke G-strenger er så fælt jeg, spør du meg er det bare sexy Kommer helt an på hvem som bruker det. Og nei, jeg diskriminerer på ingen måte feite/stygge/whatsoever folk. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 sist jeg sjekka var trusa under buksa! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 sist jeg sjekka var trusa under buksa! Supermann har den på utsida. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg går på Ramstad Ungdomsskole Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Turn off! --on Mygg-jagere vil aldri bli bra etter mitt syn. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg går på Ramstad Ungdomsskole Nei?!?! Der gikk jeg for 2 år siden. Hvem er det? Send navn på PM da så blir det ikke personuthengelse Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hmm..... Jeg synes ikke G-strenger er så fælt jeg, spør du meg er det bare sexy Kommer helt an på hvem som bruker det. Og nei, jeg diskriminerer på ingen måte feite/stygge/whatsoever folk. Jeg gjør. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 En stund siden det plutselig var masse folk som hadde det, men rosa caps var det litt for mye av en periode... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det å ha sånne idiotiske trailer capser på, selv om det er på snei, eller på i det hele tatt.. Stygt er det, og blir kvalm av det.. Ingen ser bra ut med dem på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå