Ol'H Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 [*]Boleklær, for de som vet hva det er utdyp... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Pique er veldig tvilsomt.. men det er kleskode på alle golfbanene i nærheten.. *skammer seg over å ta på seg skeive klær* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 [*]Boleklær, for de som vet hva det er utdyp... Stramme, hvite t-skjorter med svart eventuelt mørkeblå skrift på siden hvor det står noe som ingen forstår. Samtlige plagg man har på overkroppen er korte nok til å vise navlen, buksene er stramme og syrevaskede og skoene er av type Art eller lignende. På hode har de ofte et caps på skrå, av samme merke(ne) som overnevnte t-skjorter, eller en lue som sjeldent drar seg helt over ørene. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg misliker alt som har med Session å gjøre... nei... forresten... jeg hater det Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 liker ikk folk somm går i så dyre merke klær at man ikke kan bruke de. f.eks møtte jeg en på camping, som hadde en jean paul jakke, vi gikk en tur, så fikk han pannik og løp hjemm fordi solen hadde kommet, og jakka hans tålte ikke solys Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 [*]Boleklær, for de som vet hva det er utdyp... Stramme, hvite t-skjorter med svart eventuelt mørkeblå skrift på siden hvor det står noe som ingen forstår. Samtlige plagg man har på overkroppen er korte nok til å vise navlen, buksene er stramme og syrevaskede og skoene er av type Art eller lignende. På hode har de ofte et caps på skrå, av samme merke(ne) som overnevnte t-skjorter, eller en lue som sjeldent drar seg helt over ørene. du har forsket på dette? hehe... d stemmer ganske bra med tung bolerne ja... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 liker ikk folk somm går i så dyre merke klær at man ikke kan bruke de. f.eks møtte jeg en på camping, som hadde en jean paul jakke, vi gikk en tur, så fikk han pannik og løp hjemm fordi solen hadde kommet, og jakka hans tålte ikke solys Det verste av alt er at Jean Paul er hverken dyrt eller hører hjemme i "merkeklær". Hørt om Jean Paul butikker i andre land? Neppe. Jeg mistenker at Jean Paul er like norsk som Toro's kjøttkakesaus, dessuten er kvaliteten helt elendig. Jean Paul er H&M klær av ræva kvalitet til en "dyr" pris - derfor skal alle fjortisser ha det... :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 liker ikk folk somm går i så dyre merke klær at man ikke kan bruke de. f.eks møtte jeg en på camping, som hadde en jean paul jakke, vi gikk en tur, så fikk han pannik og løp hjemm fordi solen hadde kommet, og jakka hans tålte ikke solys Det verste av alt er at Jean Paul er hverken dyrt eller hører hjemme i "merkeklær". Hørt om Jean Paul butikker i andre land? Neppe. Jeg mistenker at Jean Paul er like norsk som Toro's kjøttkakesaus, dessuten er kvaliteten helt elendig. Jean Paul er H&M klær av ræva kvalitet til en "dyr" pris - derfor skal alle fjortisser ha det... :!: Hørt om J. Lindeberg i så mange andre land enn Sverige og Norge? Neppe.. Nordmenn lar seg lure.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Marin Alpin er vel heller ikke så overdrevet utbredt, men det er vel ganske godt kjent at det er et norsk merke. Vi har vel også et ganske norsk merke med det helnorske navnt Giovanni også. Og forresten, når folk sier Jean Paul, er det bare jeg som automatisk tenker Jean Paul Gaultier før jeg kommer på det norske merket? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Og forresten, når folk sier Jean Paul, er det bare jeg som automatisk tenker Jean Paul Gaultier før jeg kommer på det norske merket? Nei. Samme gjelder Giovani ... Giovanni Versace Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 haha, tror ikke jeg tør si det til han, den kosta så 1300 kr. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hørt om J. Lindeberg i så mange andre land enn Sverige og Norge? Neppe.. Nordmenn lar seg lure.. Sett på hjemmesiden dems med listen over butikker og lagt merke til at det er i flere land enn Norge og Sverige? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 haha, tror ikke jeg tør si det til han, den kosta så 1300 kr. 1300,- er ikke så alt for gale for en jakke, selv har jeg 3 jakker til 1300,- og oppover. Men du finner jo så klart tøffe jakker som koster halvparten. En ting jeg misliker er folk som kjøper klær bare etter merke. Jeg har en del dyre klær selv, men må si at jeg ikke kunne funnet på å kjøpe noe jeg ikke likte meget godt selv. Og jeg har heller ingenting i mot å kjøpe en bukse til 150,- så lenge jeg liker den, problemet er vel at det er noe man skjelden finner... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jeg kjøper dett jeg trenger for en billig penge, hvis ikke lar jeg vær, nå trenger jeg ny genser, så da blir det bytur på megg i morra:green: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg skal ned å ha meg en ny bukse om 15 minutter, men hvis jeg ikke finner akkurat det jeg vil ha blir det ikke noe av. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hørt om J. Lindeberg i så mange andre land enn Sverige og Norge? Neppe.. Nordmenn lar seg lure.. Sett på hjemmesiden dems med listen over butikker og lagt merke til at det er i flere land enn Norge og Sverige? Det har de nok.. Men nå er det ikke så stort nedslagsfelt i andre land enn Norge og Sverige.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 En ting jeg misliker er folk som kjøper klær bare etter merke. Jeg har en del dyre klær selv, men må si at jeg ikke kunne funnet på å kjøpe noe jeg ikke likte meget godt selv. Helt enig med deg. Faktisk så har det seg slik at de dyreste klærne jeg har er de uten "synlig" merke, det vil si uten at det står Dolce & Gabbana, Gucci eller hva det måtte være... Folk som handler på f.eks Kamikaze handler ikke der for å vise frem merkeklærne sine, folk som handler på Tatler derimot... Og Lindeberg gensere, eller JL-propaganda-gensere som jeg liker å kalle de, er HELT ukjent i utlandet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Og Lindeberg gensere, eller JL-propaganda-gensere som jeg liker å kalle de, er HELT ukjent i utlandet TAKK! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Heh, er ikke strengt tatt alle merkeklær laget av noen underbetalte indonesere e.l.? Det er klart det er kvalitetsforskjell på ting, men samtidig er det litt morsomt at enkelte er villige til å betale [sett inn tall med 3-4 siffer her] x produksjonsprisen for å få et plagg med en spesiell logo. Men, hva gjør man vel ikke for et kult image. Lenke til kommentar
above Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hater damer/jenter som går med bh.. skjønner faen ikke vitsen med det Blir rett og slett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå