sull Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hele trailerstilen og generelt det folk på musikk dans og drama har på seg w0rd! Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tror jeg må være veldig kjedelig av meg. For meg er klær, klær. De eneste gangene jeg legger merke til hva folk har på seg er de gangene jeg møter på folk som bare går i svart. (Goth). Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Må si at sånne basketsko er ganske stygge. Det er greit nok at de er fine å spille basket med, men når folk bruker dem ute til vanlig så blir det for dumt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tror jeg må være veldig kjedelig av meg. For meg er klær, klær. De eneste gangene jeg legger merke til hva folk har på seg er de gangene jeg møter på folk som bare går i svart. (Goth). Synst det er søtt jeg Forøvrig har jeg bare sorte kler og noen grå dongeribukser, men jeg bruker ikke sminke...kansje på tide å begynne snart så blir jeg goth Lenke til kommentar
arianar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Alt med JL merket på. Ting som er rosa. Sånne flip flops. Bandana. Hip hop stilen. Volcom. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Bandana Ord. Nja, bandana er vel greit nok, så lenge man bruker den som Rambo (rullet sammen og knyttet rundt pannen), og ikke som JoachimR (over hele hodet, som et skaut). Nå er det jo litt opp og ned om jeg bretter den/det eller tar hele saken rett på hodet da...(men sistnevnte er vel oftest, da jeg bruker det mest når jeg ikke har tid til å gre håret.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Misliker generelt alt av klær... Stoff er farlig - gå naken Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Misliker generelt alt av klær... Stoff er farlig - gå naken Nei, æsj, det er nok å se folk i bikini. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jack & Jones over alt Flava og alt i den duren pastellfarger (spesiellt jenteklær) argh Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du er heller ikke så begeistret for gutter med pastellfarver da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hele trailerstilen og generelt det folk på musikk dans og drama har på seg w0rd! Hvorfor kan de ikke kle seg som vanlige mennesker? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvordan er det disse musikk dans og drama folka har på seg da? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hele trailerstilen og generelt det folk på musikk dans og drama har på seg w0rd! Hvorfor kan de ikke kle seg som vanlige mennesker? Hvorfor? Les den nederste delen her Det er tatt fra årboka vår (gikk på en skole med kun allmenn og musikk) i forbindelse med en antropologisk undersøkelse. Her er resten av undersøkelsen. Endret 28. august 2004 av Jerre Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du er heller ikke så begeistret for gutter med pastellfarver da? Nei, men det er visst mye mere "in" for jenter atm. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Walla klær, det blir bare for stygt Ellers så hele "kommunisme" stilen relativt stygg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du er heller ikke så begeistret for gutter med pastellfarver da? Nei, men det er visst mye mere "in" for jenter atm. Og, vi finnes da, gutter i lyseblått, rosa og gult Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du er heller ikke så begeistret for gutter med pastellfarver da? Nei, men det er visst mye mere "in" for jenter atm. Og, vi finnes da, gutter i lyseblått, rosa og gult Det er ikke så veldig fint det heller nei Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hele trailerstilen og generelt det folk på musikk dans og drama har på seg w0rd! I second that. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du er heller ikke så begeistret for gutter med pastellfarver da? Nei, men det er visst mye mere "in" for jenter atm. Og, vi finnes da, gutter i lyseblått, rosa og gult Det er ikke så veldig fint det heller nei Å jo da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå