gixer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Sæggebukser hadde jeg med på listen min da! Buttons kan være fett, men det er sjeldent. Ahh.. men han skrev "sægge-busker ", ikke sæggebukser Endret 27. august 2004 av gixer Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sæggebukser hadde jeg med på listen min da! Buttons kan være fett, men det er sjeldent. Ahh.. men han skrev "sægge-busker ", ikke sæggebukser Oisann, det skal endres Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 JoachimR: Luer og linser kan da være tøft Samme med t-skjorter med trykk på, ala de vanlige Psycho t-skjortene (men vet ikke om det var disse du siktet til) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Farvede linser FU! Definer "sægge-bukser" dere som misliker det. Hater: Jack & Jones over alt Flava og alt i den duren Så og si alle jenteklær Motesosialiststilen; type buttons, skjerf og militærjakker. Grusomt. Skatesko som er kjøpt på skobutikker (!) Boleklær, for de som vet hva det er Frakk over normale klær En kombinasjon av alle over Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Farvede linser FU! Definer "sægge-bukser" dere som misliker det. Hater: Jack & Jones over alt Flava og alt i den duren Så og si alle jenteklær Motesosialiststilen; type buttons, skjerf og militærjakker. Grusomt. Skatesko som er kjøpt på skobutikker (!) Boleklær, for de som vet hva det er Frakk over normale klær En kombinasjon av alle over Angående linser: Er du brun i huden, har du ikke blå øyne. Thats it! Sægge-bukser er bukser med sånne veldig utenpåsydde lommer, med litt stropper her og der, og som ofte henger så langt nede at du må gå med knekk i ryggen for å beholde dem på. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Når du sier farvede linser tenker jeg med en gang litt mer ekstremt enn bare blå og brun øyenfarge. Jeg tenker likesom helt rødt, svart, hvitt eller lignende EDIT: Forresten så er det ikke så veldig mange stiler jeg går å ergrer meg over, men når folk ikke klarer å kjøre en gjennomført stil blir det bare helteit. Gjør ikke noe om de bytter stil fra dag til dag om denne er gjennomført... Endret 27. august 2004 av sluffy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Når du sier farvede linser tenker jeg med en gang litt mer ekstremt enn bare blå og brun øyenfarge. Jeg tenker likesom helt rødt, svart, hvitt eller lignende Så ekstreme folk ser jeg ikke så ofte... Men det er tross alt innbefattet.. er ok å bruke det f.eks hvis du har forskjellig farve på begge øynene, men er tåpelig å gå rundt med unaturlige ting... Føyer også til hanekam på listen min i samme slengen. Er vel dog ikke så vanlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Angående linser: Er du brun i huden, har du ikke blå øyne. Thats it! "Har du ikke dame, kommer du til å dø ensom" Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 BRENN! - Gangsta still (STORE klær feks basket drakter og annet møkk fra FLAVA BUFU osv! - Ghoter FÆLT! - Bandana! - Caps! - Freetex style ! - Dubster! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Føyer også til hanekam på listen min i samme slengen. Er vel dog ikke så vanlig Det er meg for en god del år siden Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 - Caps! Caps og andre hodeplagg er veldig praktiske når man f.eks stresser og ikke har tid til å fikse håret (bedre med caps enn morgenhår/sovehår etc). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bedre med en fin/kul lue enn caps Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bedre med en fin/kul lue enn caps Men best med bandana(vel og merke i No!) Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bedre med en fin/kul lue enn caps Enig, men blir for dumt å bruke lue om sommeren. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg bruker gjerne en tynn lue om sommeren, men passer som regel på å få stashet håret, og hvis jeg skal f.eks rekke bussen, men har dårlig tid, tar jeg heller neste buss Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Sånne tettsittende herrebukser... Fordrar ikke slike bukser. Hvær gang jeg skal og handle nye klær kommer de med disse buksene eller bokser me så mye mønster og pryd på at ser ut som jeg skal være med i et sirkus Og desuten er jeg ekstremt tynn så jeg ser ut som en stårk i dem. Må på skate butikker faktisk fordi at jeg må finne noen bukser som er litt vie som er behageli og ha på og som ikke jeg ser ut som en stårk i. Det er ekstremt dyrt der. Det irriterer meg at ikke noen andre butikker tar inn bukser som passer min fasong helt enig! HATER trange bukser... Edit får vel liste opp skoene jeg bruker: Et par sko av ukjent merke på salg Endret 27. august 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sånne tettsittende herrebukser... Fordrar ikke slike bukser. Hvær gang jeg skal og handle nye klær kommer de med disse buksene eller bokser me så mye mønster og pryd på at ser ut som jeg skal være med i et sirkus Og desuten er jeg ekstremt tynn så jeg ser ut som en stårk i dem. Må på skate butikker faktisk fordi at jeg må finne noen bukser som er litt vie som er behageli og ha på og som ikke jeg ser ut som en stårk i. Det er ekstremt dyrt der. Det irriterer meg at ikke noen andre butikker tar inn bukser som passer min fasong helt enig! HATER trange bukser... Edit får vel liste opp skoene jeg bruker: Et par sko av ukjent merke på salg trange bukser er heilt jævlige rett og slett. eg hater også dongeribukser, liker best joggebukser og andre bukser som ikkje er i dongeri stoff dongeri Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bandana Ord. Nja, bandana er vel greit nok, så lenge man bruker den som Rambo (rullet sammen og knyttet rundt pannen), og ikke som JoachimR (over hele hodet, som et skaut). Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Motesosialiststilen; type buttons, skjerf og militærjakker. Grusomt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg HATER ferdig slitte bukser men jeg har noen selv fordi butikken ikke hadde ensfarvede sorte bukser!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå