Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Så, det dukker opp fancy, nye moteobjekter hele tida, trailercapsen, skaut, piratbukser, buksa under låret, buksa vrengt (!!!). Jeg lurer, hva slags moteplagg bærer dere MEST avsky mot? Personlig synes jeg "boksesko" er avskyelig stygge: Hva med deg? Endret 11. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
cerion Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg synes de skoene der er horrible. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 gutter med langt hår og rosa trailercaps Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) leggvarmere, slik solcapssak bakfram og oppned Endret 11. august 2004 av invictus Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jenter med prikkete skjørt og gjennomsiktig stilongs under. Blærk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 igrunn hele den svenske stilen. Jeg ser med en gang når en svenske passerer forbi. Caps, langt bleika hår, trailer briller, tettsittende t skjorte og den FEITE jakka med hår. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hele trailerstilen og generelt det folk på musikk dans og drama har på seg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Bandana Ord. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Slike klær som Rød Ungdom bruker (iallefall endel av de) hullete hatter og andre lite brukbare plagg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Slike klær som Rød Ungdom bruker (iallefall endel av de) hullete hatter og andre lite brukbare plagg. Hullete hatter? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ja, merkelige greier as. Btw Haltan... Avatar show idag? 60/70 talls helter to the maxxxx Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 60/70 talls helter to the maxxxx MINE helter to the max. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 James Douglas henger rett overfor de "lekre" Cambridge soundworks høyttalerne mine Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 gutter med langt hår og rosa trailercaps Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 De derre alternative student hippiene som kjøper klær hos fretex og sykler på gamle rustne sykler som burde blitt gjennvunnet. Ellers så har eg en vennine som har de derre bokse skoene og eg hater de!! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 G-strenger! usj... hva er poenget liksom. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 For meg er det det samme hva andre folk har på seg, men det er spesielt ett klesmerke jeg hATEr, og det er J.Lindberg ! Skjønner ikke ossen de kan ta 500 kr for en stakkars t-skjorte ?! Men hvis det er noe jeg ikke syns er fint så er det sånne gamle klær fra fretex som jenter tar på seg for å demonstrere mot merke klær. De kunne heller tatt seg en tur å kjøpt noen 'ikke' merke klær på cubus istede... som er nye ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Men hvis det er noe jeg ikke syns er fint så er det sånne gamle klær fra fretex som jenter tar på seg for å demonstrere mot merke klær. De kunne heller tatt seg en tur å kjøpt noen 'ikke' merke klær på cubus istede... som er nye ! Trenger ikke å "demonstrere mot merkeklær" for å tenke økonomisk. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Men hvis det er noe jeg ikke syns er fint så er det sånne gamle klær fra fretex som jenter tar på seg for å demonstrere mot merke klær. De kunne heller tatt seg en tur å kjøpt noen 'ikke' merke klær på cubus istede... som er nye ! Trenger ikke å "demonstrere mot merkeklær" for å tenke økonomisk. Ehe, nei det er sant, det tenkte jeg ikke på. Men de på skolen min har ganske rike foreldre så de har iallefall råd til å kjøpe nye klær, men de går i fretex klær selvom Endret 11. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå