bOMS Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Noen som husker den serien ifra barne TV for mange år siden? jeg lurte på om noen viste om det er mulig å få tak i den på DVD? Og i tilfelle fra hvor? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) To gode naboer var det der leire animasjon seriene det?Isåfall så var de helt konge. Håper de finnes på dvd Edit:En leif Endret 11. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Selvfølgelig husker jeg den serien! Anbefaler dere å se dette innslaget fra Wild-compoen på TG04. Utrolig artig og bra laget. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Håper de finnes på dvd http://www.abzone.com/index2.php3?u=$...&menu=&mena=usd Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ja jeg husker det veldig godt .. så på det en god del når jeg var liten.. Gikk det ikke på barnetv ? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Gikk det ikke på barnetv ? Jepp, det gikk på barne-tv. Husker det godt jeg å. Det var alltid morro se de to fikse stuff Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Håper de finnes på dvd http://www.abzone.com/index2.php3?u=$...&menu=&mena=usd Tusen takk. helt genialt. Jeg ser er at vi har en mye finere oversettelse på norsk også. Pat&Mat ringer liksom ikke like godt i øret. Så nå er de bestilt og jeg gleder meg som et lite barn. Lenke til kommentar
mrduck Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Håper de finnes på dvd http://www.abzone.com/index2.php3?u=$...&menu=&mena=usd Tusen takk. helt genialt. Jeg ser er at vi har en mye finere oversettelse på norsk også. Pat&Mat ringer liksom ikke like godt i øret. Så nå er de bestilt og jeg gleder meg som et lite barn. 2598825[/snapback] Noen som vet hva denne serien het på engelsk? finnes kun 2 dvd'er av den i norge på norsk se. hvertfall på playx, dvdstrax og dvdmoon Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Først, gratulerer med bump of the year Mulig dette kan hjelpe deg noe Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Haa! 2 år gammel tråd.. Artig serie, husker den godt Lenke til kommentar
mrduck Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Haa! 2 år gammel tråd.. Artig serie, husker den godt 6218200[/snapback] Har vært der inne. Men er den Engelsk eller er den på det språket som der den er laget. Dumt at det bare finnes 2 dvd'er av de i norge. å når man kan betale 66 kr her hjemme å ikke 300 for 1 dvd der. Har sendt en etterspørsel om de da. så får se hva jeg får som svar Edit: Så nå at menyen fikk man på engelsk. Men syns det er litt ille å betale 300kr da Endret 31. mai 2006 av mrduck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå